گالن پلاستیکی 220 لیتری حشرات را از خود دور می کند

همیشه گالن پلاستیکی 220 لیتری سفت است و مانعی در برابر رطوبت است. پلی پروپیلن در دماهای تا 220 درجه فارنهایت (104 درجه سانتیگراد) پایدار است.

قابل اتوکلاو است و پتانسیل استریل شدن با بخار را ارائه می دهد. سازگاری PP با دمای پر شدن بالا باعث استفاده از آن با محصولات پرکننده گرم می شود. PP دارای مقاومت شیمیایی عالی است، اما مقاومت ضعیفی در برابر ضربه در دماهای سرد ایجاد می کند.

PS شفاف و سفت است. معمولاً با محصولات خشک از جمله ویتامین ها، ژله های نفتی و ادویه ها استفاده می شود. پلی استایرن خاصیت بازدارندگی خوبی ندارد و مقاومت ضربه ای ضعیفی از خود نشان می دهد.

پی وی سی به طور طبیعی شفاف است. مقاومت بالایی در برابر روغن دارد و اکسیژن بسیار کمی را منتقل می کند.

سد محکمی برای اکثر گازها ایجاد می کند و مقاومت آن در برابر ضربه نیز بسیار خوب است. این ماده از نظر شیمیایی مقاوم است، اما در برابر برخی از حلال ها آسیب پذیر است.

گالن

PVC مقاومت ضعیفی در برابر دماهای بالا دارد و در دمای 160 درجه فارنهایت (71 درجه سانتیگراد) اعوجاج پیدا می کند و با محصولات پر شده گرم ناسازگار می شود در سال های اخیر به دلیل خطرات بالقوه برای سلامتی به شهرت رسیده است.

پلاستیک ها به دلایل مختلفی در بسیاری از بسته بندی ها و ظروف مواد غذایی استفاده می شوند – آنها به محافظت از مواد غذایی در برابر آسیب کمک می کنند، ایمنی غذا را تامین می کنند و تازگی غذا را افزایش می دهند.

انواع پلاستیک های مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی چیست؟

ممکن است شماره 1 تا 7 را در پایین یا کنار یک ظرف بسته بندی پلاستیکی دیده باشید. این شماره “کد شناسایی رزین” پلاستیکی است که به عنوان “شماره بازیافت” نیز شناخته می شود.

این شماره همچنین می تواند راهنمایی برای مصرف کنندگانی باشد که می خواهند ظروف پلاستیکی را بازیافت کنند.

بسیاری از انواع اصلی رزین های پلاستیکی مورد استفاده در بسته بندی (شماره 1 تا 7) قابل بازیافت هستند. اغلب، برنامه‌های بازیافت اجتماعی، بطری‌های پلاستیکی ساخته شده از PET (#1) و HDPE (#2) را جمع‌آوری می‌کنند.

اما بسیاری از جوامع برنامه‌های خود را برای جمع‌آوری انواع پلاستیک‌های اضافی گسترش می‌دهند. اگرچه اکثر جوامع به ساکنین دستور می‌دهند که با شکل یک آیتم (به عنوان مثال، بطری‌ها، ظروف، درپوش‌ها، درب‌ها) بازیافت کنند.

اما برخی از جوامع به کد شناسایی رزین نیز اشاره می‌کنند اگر در مورد پلاستیک‌هایی که در جامعه شما بازیافت می‌شوند سؤالی دارید.

به مطالعه 2015-2016 درباره دسترسی به بازیافت مراجعه کنید و با مرکز بازیافت یا زباله جامد محلی خود مشورت کنید. جستجوی آنلاین آسان است.

چگونه بفهمیم پلاستیک استفاده شده در بسته بندی مواد غذایی ایمن و سمی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *