کیف چرم غذا انرژی منفی را از شما دور می کند

آثار جوهر و قلم توپ معمولاً روی اسناد یا کیف چرم غذا دیده می‌شود تمیز کردن کار آسانی نیست می توانید با اسید سیتریک یا تارتاریک یا اسپری امتحان کنید.

اما در صورت رنگ‌های روشن‌تر، ممکن است روکش حکاکی شود و ممکن است یک وصله اصلی ایجاد شود بنابراین توصیه می کنیم بخشی از کیف را امتحان کنید که کمتر دیده می شود  به عنوان مثال در قسمت پایین کیف.

در اینجا موفقیت تمیز کردن بستگی به سرعت جذب آنها با کاغذ صافی دارد. با توجه به پوشش چرمی، تاری ممکن است با استفاده دقیق از بنزین یا مواد چربی زدا از بین برود و سپس با کاغذ صافی پاک شود.

اگر نواحی را با گلیسیرین یا گلیکول سواب بزنید، لکه‌های قهوه یا کاکائو را می‌توان از بین برد.

تکه های ترد شراب یا آبمیوه را باید با نمک معمولی لایروبی کرد که بعداً پاک می شود. پس از آن باید با احتیاط محل را با محلول شوینده ملایم پاک کنید.

کیف

نقطه های لاک ناخن را می توان با استون حل کرد و سپس با پارچه مرطوب شده با الکل پاک کرد.

با شستن و خشک کردن چرم ممکن است چروک شود. گاهی اوقات کیف های چرمی شسته می شوند تا ظاهری استفاده شده داشته باشند. اما سعی نکنید کیف خود را بشویید مگر اینکه توسط سازنده توصیه شده باشد.

شانس تجدید و بازیابی ظاهر کیف به عوامل مختلفی بستگی داردتعداد دفعات استفاده طولانی است.

نه تنها سن کیف بلکه دفعات استفاده از آن نیز مهم است. کیفی که روزانه استفاده می شود در مقایسه با کیف مسافرتی که فقط دو یا سه بار در سال استفاده می شود، آثار ساییدگی را در زمان کوتاه تری نشان می دهد.

اما همچنین برای آثار استفاده، قدرت استرس است. بنابراین، اگر یک کیف مسافرتی در یک کمربند چمدان گیر کند یا به درستی ارسال شود، ممکن است بعد از اولین سفر علائمی را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *