کپسول آتش نشانی 12 کیلویی co2 که می تواند صاحبش را از خواب بیدار کند

یک  کپسول آتش نشانی 12 کیلویی co2 قابل حمل می تواند با خاموش کردن آتش کوچک یا مهار آن تا رسیدن آتش نشانی جان و دارایی را نجات دهد. اما خاموش کننده های قابل حمل محدودیت هایی دارند. از آنجا که آتش به سرعت رشد می کند و گسترش می یابد، اولویت شماره 1 برای ساکنان این است که ایمن از آن خارج شوند.
کپسول های آتش نشانی یکی از عناصر طرح واکنش آتش هستند، اما عنصر اصلی فرار ایمن است. هر خانواری باید یک طرح فرار از آتش در خانه و هشدارهای دود فعال داشته باشد.

زمانی که آتش محدود به یک منطقه کوچک مانند سطل زباله است و در حال رشد نیست، از یک کپسول آتش نشانی قابل حمل استفاده کنید. همه از ساختمان خارج شده اند. آتش نشانی فراخوانده شده یا در حال فراخوانی است. و اتاق پر از دود نیست.
برای کار با کپسول آتش نشانی، کلمه PASS را به خاطر بسپارید:
پین را بکشید. خاموش کننده را طوری نگه دارید که نازل به سمت شما باشد و مکانیسم قفل را رها کنید.

کپسول
کم هدف بگیرید خاموش کننده را به سمت پایه آتش بگیرید.
اهرم را به آرامی و به طور یکنواخت فشار دهید.
نازل را از یک طرف به طرف دیگر جارو کنید.
برای خانه، یک خاموش کننده چند منظوره انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا آتش کوچک را خاموش کند، اما نه آنقدر سنگین که کنترل آن سخت باشد.
یک کپسول آتش نشانی را انتخاب کنید که دارای برچسب آزمایشگاه آزمایش مستقل باشد.
دستورالعمل های همراه کپسول آتش نشانی را بخوانید و قبل از وقوع آتش سوزی با قطعات و عملکرد آن آشنا شوید. ادارات آتش نشانی محلی یا توزیع کنندگان تجهیزات آتش نشانی اغلب آموزش های عملی کپسول های آتش نشانی را ارائه می دهند.
کپسول های آتش نشانی را نزدیک یک خروجی نصب کنید و هنگام استفاده از دستگاه پشت خود را در یک خروجی روشن نگه دارید تا در صورت عدم کنترل آتش بتوانید به راحتی فرار کنید. اگر اتاق پر از دود شد، فوراً آن را ترک کنید.
بدانید چه زمانی باید بروید. کپسول های آتش نشانی یکی از عناصر طرح واکنش آتش هستند، اما عنصر اصلی فرار ایمن است. هر خانواری باید یک طرح فرار از آتش در خانه و هشدارهای دود فعال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *