کارخانه تولیدی کابل افشان گرد

کابل افشان گرد با قابلیت های متفاوتی که دارد، یکی از پرمصرف ترین کابل ها در صنعت برق است. کارخانه تولیدی این محصول با استفاده از بهترین سیم های مفتولی و روکش هایی از جنس پی وی سی اقدام به تولید سیم و کابل البرز تهران گرد برای تامین نیاز بازار داخلی کشور می کند. تولیدکننده این محصول با تولید مرغوب ترین نوع کابل های افشان توانسته است کشور را از واردات این محصول بی نیاز کند.

کارخانه تولیدی کابل افشان گرد

فرمولاسیون خاص تولید کابل گرد

فرمولاسیون خاص تولید کابل گرد کابل افشان به دلیل انعطاف و نرمی خاصی که دارد، در صنایع مختلف دارای کاربردهای فراوانی است. تولید سیم و کابل مشهد در مراحل مختلف و با فرآیندهای پیچیده ای صورت می گیرد. در کارخانه تولیدی این محصول مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها بکار گرفته می شود. استفاده از نیروی متخصص نیز در مراحل مختلف تولید امری ضروری می باشد.

از مراحل تولید كابل سبک گرد می توان به مراحل نازک کاری، آنیل کاری، بانچ، روکش زنی و عایق کاری همچنین مرحله پایانی بسته بندی اشاره کرد.

در مرحله نازک کاری مفتول مسی 8 میلیمتری به میزان مورد نظر نازک شده و در مرحله آنیل کاری داخل کوره گذاشته می شود تا نرمی و انعطاف لازم را پیدا کند. به وسیله دستگاه بانچر رشته های سیمی به هم تابیده شده و در روی قرقره قرار می گیرند. مرحله بعدی عایق کاری رشته های سیمی است که به کمک دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. مرحله نهایی در تولید کابل گرد مرحله روکش زنی است. بسته بندی این محصول نیز در پایان برای عرضه به بازار فروش صورت می گیرد.

عرضه کننده انواع کابل افشان

عرضه کننده انواع کابل افشان کابل افشان غالبا به دو صورت كابل افشان تخت و گرد در کارخانه تولیدی این محصول تولید و به بازار عرضه می شود.

عرضه کننده این نمونه کابل نمایندگی فروش برندهای تولیدکننده این محصول هستند. برای حذف واسطه ها از بازار فروش کابل افشان، تولیدکنندگان با عرضه مستقیم این محصول توسط نمایندگی های فروش خود، سعی می کنند با کنترل و تنظیم قیمت کابل افشان بازار فروش این محصول را در دست گیرند.

بالطبع عرضه مستقیم این نمونه کابل توسط عرضه کنندگان آن با قیمت تمام شده در کارخانه صورت می گیرد.  برخی از برندها با فروش شرایطی و تخفیفات قابل توجه برای خریداران عمده این محصول درصدد هستند مشتریان بیشتری را جذب کنند. عرضه کننده این محصول پس از کسب بازارهای داخلی به سراغ بازارهای فروش خارجی می رود. کسب ارز خارجی و‌رونق بازار تولید از مهمترین اهداف صادرات کابل افشان است. بسیاری از کشورهای همسایه از خرید انواع کابل افشان و واردات آن استقبال کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *