چرم گوساله ای که گران ترین لباس نوزاد در دنیا با آن ساخته شد

همانطور که قبلا توضیح داده شد، اسپلیت نوعی چرم گوساله  واقعی است که واقعی است و از چرم گاوی ساخته شده است. با این حال، چرم چیست؟ چرم ساخته نشده است! این محصول طبیعی است و با روش های مختلف به محصول نهایی مطلوب تبدیل می شود. در این مقاله برای توضیح گسترده‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت.

در صنعت مبلمان، به عنوان مثال، چرم گاو اغلب برای پوشش صندلی و مبل استفاده می‌شود، اما انواع دیگری از چرم نیز وجود دارد. علاوه بر پوست گاو یا خوک، پوست حیوانات نیز وجود دارد که لوکس تر به حساب می آیند.

این پوست ها به عنوان مثال به چرم گوزن، چرم بره و چرم گوساله تبدیل می شوند. پوست تمساح و مار را می‌توان به صورت چرم و همچنین پوست روباه و خرگوش یا پوست ماهی ساخت. استفاده از پوست تعدادی از گونه های جانوری ممنوع است زیرا از گونه های حیوانی حفاظت شده است.

پوست حیوان از سه لایه تشکیل شده است. اپیدرم پوستی است که در طول زندگی حیوان می بینیم. بافت همبند زیر جلدی لایه سوم است. لایه های بالا و پایین حذف می شوند. سپس می توانید پوست چرم را به روش های مختلف به محصول نهایی مورد نظر پردازش کنید.

لایه دانه نیز می تواند از لایه های مختلفی تشکیل شده باشد. اگر پوست برای پردازش مناسب بیش از حد ضخیم باشد، ممکن است به لایه ای از چرم تقسیم شود. این کار، به عنوان مثال، با پوست گاو تا ضخامت 5 تا 10 میلی متر انجام می شود. چرم خرد شده نسبت به بافت مفصلی لایه بالایی کمتر درشت و فیبری است.

چرم

همچنین شکننده تر، زبرتر و مقاومت کمتری دارد. بنابراین اغلب برای مبلمان استفاده نمی شود، بلکه برای مثال برای کیف های دستی و لباس استفاده می شود. هیچ پردازش مصنوعی وجود ندارد، بنابراین چرم خرد شده را نیز می توان چرم طبیعی و طبیعی در نظر گرفت.

اسپلیت و اصل هر دو دو نوع چرم هستند. با این حال، ما باید در مورد چرم های اسپلیت در مقابل چرم های طبیعی بیشتر بدانیم. قبلاً در مورد چرم خرد شده صحبت کردیم. با این حال، برخی از شباهت ها وجود دارد. از آنجایی که پوست های دباغی شده بسیار ضخیم هستند، باید شکافته شوند که به ضخامت آن مربوط می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *