پت شفاف که آب خوردن در آن بیماری سنگ کلیه را درمان می کند

ظروف شیشه ای را می توان دوباره استفاده کرد: آنها می توانند تا 50 زندگی داشته باشند. بطری‌ها و شیشه‌های شیشه‌ای را می‌توان قبل از بازیافت در یک بطری جدید در پایان عمرشان دوباره استفاده کرد و دوباره پر کرد که شیشه را به گزینه‌ای قابل استفاده مجدد برای مصرف‌کنندگان غذا و نوشیدنی در سراسر جهان، به‌ویژه در بازارهای محلی تبدیل می‌کند.

استفاده مجدد از پت شفاف تاثیر کلی را کاهش می دهد و همراه با محلول های قابل بازیافت، ارزش پایدار شیشه را چندین برابر افزایش می دهد.

شیشه برای سلامت مصرف کنندگان مفید است. شیشه عملاً بی اثر و غیرقابل نفوذ است و آن را به پایدارترین مواد بسته بندی تبدیل می کند. هیچ خطری برای ورود مواد شیمیایی مضر به مواد غذایی یا نوشیدنی های بسته بندی شده در شیشه وجود ندارد. هیچ مانع یا افزودنی اضافی مورد نیاز نیست.

شیشه از اقتصاد دایره ای قوی اتحادیه اروپا پشتیبانی می کند. صنعت شیشه کانتینر به بخش‌های ضروری اتحادیه اروپا از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، دارویی و لوازم آرایشی و عطرسازی خدمات می‌دهد. نه فقط در بازارهای داخلی، بلکه به عنوان یک عامل برای صادرات محصولات پیشرفته در سراسر جهان.

پت

علاوه بر این، بیش از 125000 نفر در زنجیره ارزش بسته بندی شیشه ای در سراسر اروپا کار می کنند. تا سال 2050، صنعت شیشه کانتینری با هدف دستیابی به یک انقلاب بزرگ در تولید شیشه مناسب برای یک اقتصاد دایره ای و خنثی از آب و هوا، در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد – تضمین آینده این بخش و مشاغل وابسته به آن در سراسر جهان است.

یک ظرف شیشه ای می تواند در کمتر از 30 روز از سطل بازیافت به قفسه فروشگاه برود. تخمین زده می شود که 80 درصد ظروف شیشه ای بازیابی شده به بطری های شیشه ای جدید ساخته می شوند. شیشه غیر متخلخل و غیرقابل نفوذ است، بنابراین هیچ فعل و انفعالی بین بسته بندی شیشه ای و محصولات وجود ندارد که بر طعم غذا و نوشیدنی تأثیر بگذارد. پس از طعم تند و زننده – هرگز.

نرخ فعل و انفعالات شیمیایی شیشه تقریبا صفر است و این اطمینان را می دهد که محصولات داخل یک بطری شیشه ای قدرت، عطر و طعم خود را حفظ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *