هزینه خرید کابل جوش TPR

کابل جوش TPR یکی از انواع پر کاربرد کابل های جوشکاری می باشد. TPR در حقیقت به نوع روکش این نوع کابل گفته می شود. هزینه خرید این کابل با توجه به اندازه و کیفیت آن متفاوت می باشد.

هزینه خرید کابل جوش TPR

انواع کابل جوشکاری در بازار

انواع کابل جوشکاری در بازار کابل های جوشکاری موجود در بازار را می توان بر اساس معیار های مختلفی تقسیم بندی کرد. در حالت کلی کابل های جوش به دو دسته کلی تقسیم می شوند. این دو دسته عبارتند از کابل های کلاس K و کلاس M. این کابل ها به ترتیب با علائم اختصاری awg 30 و awg 34 شناخته می شوند.

نوع اول از رایج ترین انواع کابل های مورد استفاده در این زمینه می باشد. البته کابل ها را می توان بر اساس جنس روکش نیز دسته بندی نمود. یکی از انواع جنس های مورد استفاده در تولید روکش این کابل ها TPR می باشد.

این نوع روکش ویژگی های مثبت فراوانی دارد. از جمله این موارد می توان به جذب آب به میزان بسیار کم، انعطاف پذیری بالا و همچنین مقاومت زیاد در برابر عوامل خارجی نظیر سایش و همچنین موادهای شیمیایی و روغن های موجود در محیط کار اشاره کرد.

همچنین کابل های جوشکاری در دسته های مختلف مقاومت های متفاوتی در برابر جریان الکتریسیته داشته و برای آمپرهای مختلف تولید می شوند. این کابل ها شامل مواردی از جمله کابل های 100، 150، 200 و … می باشند که این میزان به 600 آمپر نیز می رسد.

این کابل ها بر اساس نوع استفاده شان نیز با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال کابل های جوشکاری با قوس الکتریکی با کابل های جوشکاری مقاومتی تفاوت دارند. انواع دیگر این کابل عبارتند از کابل های جوشکاری با گاز، جوشکاری حالت جامد، اشعه الکتریکی و … .

از طرفی کابل های جوشکاری دارای اندازه های مختلفی از قبیل 12، 14 و … می باشند.

نمایندگی فروش کابل جوش TPR

نمایندگی فروش کابل جوش TPR تولید انواع کابل جوش ها امروزه به کمک تولیدی های برتر و مطرح در این زمینه در حال انجام است. این تولیدکنندگان محصولاتشان را برای تامین نیاز بازار به واسطه نمایندگی های فروش به دست مشتریان می رسانند.

نمایندگی فروش کابل جوش انواع مختلف این محصول را همچون کابل TPR در بازار به فروش می رساند. هزینه خرید کابل از این نمایندگی ها به مراتب پایین تر از خرید از فروشندگان دیگر است.

قیمت این محصول به عوامل مختلف همچون نوع کابل بستگی دارد. از طرفی تنوع در کیفیت کابل می تواند تنوع در قیمت را نیز به همراه داشته باشد. نمایندگی فروش این محصول در شهرهای مختلف اقدام به عرضه بهترین نمونه های کابل با قیمت مناسب نموده و از طرفی محصولات متنوع خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *