نمایندگی پخش سیم نسوز دو روکش

سیم نسوز دو روکش:

نمایندگی پخش سیم نسوز در ایران، مانیاد صنعت می باشد که در این زمینه فعالیت دارد. خرید از این نمایندگی ها این اطمینان را به شما می دهد که کالای مورد نظر اصل است.

این نمایندگی انواع سیم نسوز تک روکش، دو روکش و…… را به صورت عمده و جزئی عرضه می کنند.

نمایندگی پخش  سیم نسوز دو روکش

معرفی و شناخت سیم نسوز دو روکش

معرفی و شناخت سیم نسوز دو روکش سیم های نسوز در برابر آتش و حرارت های بالا بسیار مقاوم هستند. این سیم ها در مواقع آتش سوزی عملکرد خوبی دارند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند. سیم های نسوز از دو روکش ساخته شده اند: یکی سیلیکونی و دیگری ابریشمی.

سیم های نسوز در مقابل دماهای مختلف، پایدارند به طوری که دمای ۳۰۰ درجه را تحمل می کنند. سیم های نسوز دو روکش انواع مختلفی دارد: سیم سیلیکونی، تفلون، روکش فایبر گلاس

سیم های سیلیکونی از یک لایه عایق سیلیکونی و دیگری فایبر گلاس ساخته شده اند و علاوه بر قیمت مناسب مرغوبیت قابل قبولی دارند و دارای گواهینامه استاندارد می باشند.

سیم های نسوز در مکان هایی استفاده می شوند که احتمال قرار گرفتن مدار در معرض گرما و حرارت زیاد، بالاست. در صنایع مختلفی کاربرد دارد از جمله:

سیم کشی در کوره ها، صنایع خانگی از جمله داخل اجاق گاز ها، صنایع پتروشیمی، دکل های نفتی، تورهای برقی، دستگاه های گرمایشی، سیم کشی تجاری، هواپیماها و کشتی ها و مراکز حساس دیگر

سیم های نسوز کاملا ایمن و دارای حمل و نقل آسانی هستند؛ زیرا وزن کمی دارند هم چنین این سیم ها برای تولید برق در محیط زیست کاربرد دارند.

این سیم ها سازگاری بالایی در برابر مواد شیمیایی، اسید ها، روغن و شرایط نامساعد آب و هوایی دارد و برای سیم کشی در صنایع مختلف با محدوده دمایی بالا مناسب است.

شرکت پخش سیم نسوز دو روکش

شرکت پخش سیم نسوز دو روکش سیم های نسوز به دلیل کیفیت و کارآیی زیاد در صنایع مختلف بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تولید آن افزایش یافته است.

شرکت های زیادی وجود دارند که سیم های نسوز دو روکش را تولید و پخش می کنند. سایت های اینترنتی مربوط به این شرکت ها، این محصولات را در انواع مدل و رنگ ارائه می دهند تا همه بتوانند مطابق با درخواست خود آن را تهیه کنند.

فروشگاه های اینترنتی نیز وظیفه پخش این محصولات پر کارآمد را ایفا می کنند و علاوه بر پخش آن ها در داخل به خارج نیز ارسال می شود.

تولید و پخش این سیم ها بسیار زیاد است، زیرا همه مردم برای ایمن بودن و اطمینان کامل از این سیم ها برای سیم کشی استفاده می کنند. خرید عمده این محصولات  مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *