نمایندگی مجاز کابل آلومنیوم فشار ضعیف

نمایندگی مجاز کابل آلومنیوم فشار ضعیف خدمات لازم را برای فروش انواع مختلف کابل usb آلومنیومی در کیفیت ها و مدل های مختلف به متقاضیان ارائه می دهد. این محصولات به صورت عمده توسط نمایندگی های فروش در هر استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مشتریان عرضه می شود.

نمایندگی مجاز کابل آلومنیوم فشار ضعیف

مقایسه کابل آلومنیوم فشار ضعیف و فشار متوسط

مقایسه کابل آلومنیوم فشار ضعیف و فشار متوسط

تولیدکنندگان کابل ها را به دو صورت تولید می کنند؛ کابل آلومنیوم، کابل مسی. کابل آلومنیوم از جمله کابل های پر مصرف می باشد که در صنایع کاربردهای زیادی دارد.  انواع کابل آلومنیوم در بازار موجود است که  جریان الکتریکی را در فشار قوی ، فشار متوسط  و فشار ضعیف توزیع می کنند. کابل فشار ضعیف انرژی الکتریکی را در فشار خیلی ضعیف توزیع می کنند و فاصله تیرها خیلی کم می باشد. اما کابل جرثقیل سقفی فشار متوسط انرژی الکتریکی متوسط توزیع می کنند و ولتاژ بهتری نسبت به فشار ضعیف دارد و فاصله تیرها زیاد است.

 کابل آلومنیوم فشار قوی،  این کابل در صنعت برق استفاده می شود که به آن کابل قدرت یا کابل هادی آلومنیومی نیز گفته می شود. این کابل از خطوط کابل هوایی چند سیم تولید شده است که همانند کابل مسی از مزایای بالایی برخوردار هستند. کابل قدرت در دو نوع؛ کابل های زمینی و کابل های خود نگهدار به بازار  داخلی عرضه می شوند.

مرکز فروش کابل آلومنیوم فشار ضعیف

مرکز فروش کابل آلومنیوم فشار ضعیف

مرکز فروش کابل آلومنیومی فشار ضعیف انواع مختلف این محصولات را در قیمت های مناسب به متقاضیان عرضه می نماید. یکی از ویژگی های مهم کابل آلومنیوم این است که نسبت به کابل مسی سطح مقطع بیشتر دارد. فروش کابل آلومنیوم فاز قوی و ضعیف در مغازه های برق و الکترونیک قابل عرضه می باشد. این محصولات در کیفیت های مختلف با قیمت های ارزان و گران به فروش می رود و موقع خرید از این کابل باید به کیفیت و مرغوب بودن توجه کنیم زیرا کابل های بی کیفیت ممکن است در زمان خیلی کم از کار بیفتند.

برای خرید عمده این محصولات می توانید به صورت مستقیم به فروشگاه های برق و الکترونیک مراجعه کرده یا از طریق این سایت سفارش خرید انجام دهید و مشاوران فروش ما خدمات لازم را برای خرید این محصولات به مشتریان ارائه می دهند.

از نکات مهمی که می توان به آن اشاره نمود این است که هر چقدر میزان مقاومت الکتریکی در کابل آلومنیوم کمتر باشد برای مصرف مناسب تر و بهتر است. نکته بعدی این است که قیمت کابل آلومنیوم نسبت به مسی به صرفه تر از نظر اقتصادی می باشد. قیمت فروش کابل های مسی نسبت به آلومنیومی 3 برابر گران تر به فروش می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *