نمایندگی فروش کابل افشان سبک

کابل افشان سبک به عنوان کابل اتصال و ورودی در وسایل برقی کاربرد دارد. این کالا دارای نمایندگی فروش کابل افشان  زیادی در سراسر کشور بوده که انواع مختلف این کابل ها را با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

 

نمایندگی فروش کابل افشان سبک

بارزترین ویژگی کابل افشان سبک

بارزترین ویژگی کابل افشان سبک یکی از انواع کابل ها کابل افشان سبک است که از چند سیم تک رشته افشان ساخته شده است و این کابل ها نرم بوده و همین طور  دارای انعطاف زیادی می باشد. معمولا در فاصله های کوتاه و کم مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا جنس این کابل ها از مس است البته لازم به ذکر است که جنس عایق کابل افشان ها می تواند از آمیزه پلیمر نیز باشد و دارای ویژگی های خاصی هستند. که با توجه به این ویژگی های منحصر به فرد کاربرد های زیادی دارند. به عنوان نمونه برای پمپ های شناور چاه عمیق باید از این کابل افشان های سبک استفاده کرد.

از ویژگی کابل افشان می توان به مقاومت بالای آنها نسبت به سیم های استخوانی و یکپارچه اشاره کرد. که به خاطر همین میدان مغناطیسی که توسط کابل افشان سبک به وجود می آید نسبت به سیم های یکپارچه کمتر است.

از مشخصات دیگر این کابل ها می توان گفت:

قیمت آنها نسبت به قیمت کابل های دیگر گران تر است که این اختلاف قیمت در کابل ها به خاطر ویژگی ها و کاربرد های زیاد کابل های افشان بوده است.

میزان انعطاف پذیری کابل های افشان بسیار بالاست که این انعطاف پذیری بالا خود باعث خاصیت شکل پذیری آنها شده و هم اینکه باعث می شود که این کابل ها دچار شکستگی نشوند.

از دیگر ویژگی های این کابل ها مقاومت آنها در برابر خوردگی و ساییدگی است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

از کابل های افشان برای مکان های متحرک استفاده می شود و مقاومت الکتریکی بالایی دارند.

از کابل های افشان برای تامین انرژی بهره می گیرند.

در کانال های نیروگاه ها، مصارف خانگی، مصارف صنعتی و غیره برای رفع نیاز های خود از کابل های افشان سبک بهر می برند.

شرکت تولیدی کابل افشان سبک

شرکت تولیدی کابل افشان سبک شرکت های تولیدی کابل افشان سبک محصولات خود را طبق استانداردهای ملی تولید و به بازار ارائه می کنند.

کابل های تولیدشده باید دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی باشند تا بتوان به بهترین شکل از آنها استفاده کرد و همچنین کاربرد زیادی داشته باشند.

یکی از اختلاف های مهم اصلی این کابل های تولید شده با کابل های مفتولی میزان انعطاف پذیری آنهاست.

شرکت های تولیدی در تولید انواع مختلف سیم و کابل افشان فعالیت می کنند که هر کدام از آنها دارای کاربردی خاص و منحصر به فرد هستند. یکی از عواملی که بر اساس آن انواع مختلف کابل را طبقه بندی می کنند مشخصات خاص آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *