نماینده فروش کابل مسی 1*240

نماینده فروش کابل مسی 1*240، انواع کابل های مسی را با کیفیت را در قیمت های مناسب به متقاضیان عرضه می نماید. توزیع انواع کابل مسی توسط فروشندگان برتر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به متقاضیان عرضه می شود. این محصولات یکی از کابل های با کیفیت می باشند که در ولتاژ بالا کاربرد دارند و توزیع کنندگان انواع مختلف این کابل را در ولتاژهای گوناگون به بازار توزیع می کنند.

نماینده فروش کابل مسی 1*240

مطالب مفید درباره کابل مسی 1*240

مطالب مفید درباره کابل مسی 1*240

کابل مسی 1*240 نوعی از کابل قدرت می باشد که برای انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژهای بالا با فشار قوی کاربرد دارد و این کابل دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و مقطع های هادی آن کمتر از 10 میلی متر مربع یک تکه و گرد هستند.

تولید سیم های مسی به صورت لایه ای می باشد ابتدا سیم های نازک آن را با استانداردهای موردنیاز تولید می کنند و بعد این سیم های نازک را به هم تابانده و کلاف می کنند و به یک کابل برق مسی تبدیل می شود و بعد به بازار خرید و فروش عرضه می کنند.

کابل های مسی به دو صورت می باشد؛ عایق PVC، عایق XLPE که هر کدام به صورت ساده و آرمور دار ساخته می شود.کابل مسی پی وی سی ساده شامل کابل های برق تک رشته، چند رشته و کابل های قدرت با هادی هم مرکز می شوند و کابل xlpe فقط شامل کابل های برق تک رشته و چند رشته به کار می رود.

کابل مس یکی از  بهترین کابل های فلز در صنعت برق به شمار می رود و به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت بالا از ایمن ترین انتقال دهنده برای ساخت و تولید سیم و کابل می باشد.

کابل های مسی مانند سایر انواع سیم و کابل بر اساس ویژگی های ساختاری از جمله؛ شکل و نوع هادی و یا ویژگی های کاربردی مانند؛ ولتاژ کار، نوع نصب و … تقسیم بندی می شوند که نوع و شکل هادی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

قیمت عمده کابل مسی 1*240

قیمت عمده کابل مسی 1*240

قیمت کابل 1*240 به صورت عمده با فروش مستقیم و بدون واسطه پایین می باشد. کابل 240*1 توسط فروشندگان به صورت غیر حضوری آنلاین و اینترنتی به فروش می رود که در صورت فروش عمده قیمت فروش آنها مناسب می باشد. برای خرید آنلاین با قیمت پایین می توانید از طریق این سایت سفارش خرید کنید. کارشناسان فروش این سایت خدمات لازم را در زمینه فروش محصول و قیمت محصول به مشتریان عرضه می نمایند. همچنین قیمت کابل مسی نسبت به کابل های آلومینیوم گران تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *