نرخ مصوب کابل کنترل آرمور دار

کابل کنترل آرمور دار در حقیقت نمونه ای از کابل افشان می باسد که از قدرت هادی بسیار بالایی برخوردار است و بیشتر به کابل زره دار معروف می‌باشد. از کابل کنترل آرمور دار استفاده های فراوانی بخصوص در صنایع پتروشیمی و نفت می‌نمایند. به همین جهت این صنایع همیشه از مصرف کنندگان ثابت این کابل‌ها می باشند و آن را در حجم بالا و با قیمت های متنوع خریداری می‌نمایند. نرخ مصوب این کابل با توجه به میزان کیفیت و نرخ ارز تعیین می گردد.

 

نرخ مصوب کابل کنترل آرمور دار

بررسی تخصصی کابل کنترل آرمور دار

بررسی تخصصی کابل کنترل آرمور دار می توان با بررسی تخصصی کابل کنترل آزمور دار می توان از ویژگی های مختلف این کابل آگاه شد.

می توان برخی از خصوصیات منحصر به فرد کابل کنترل آرمور دار را این طور بیان کرد:

  • کابل کنترل آرمور دار از عایق بسیار مستحکمی برخوردار است که دارای جنس پی وی سی است.
  • هادی که در کابل کنترل آرمور دار در سیستم های فشار ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد از مفتول مسی است اما در سیستم های فشار قوی این هادی از جنس آلومینیوم می باشد. نوع هادی بسیار اهمیت دارد چرا که زمانی در کابل آرمور دار فشار قوی از مفتول مسی استفاده شود خیلی زود مس داغ می شود و به همین دلیل کابل کنترل خاصیت خود را از دست خواهد داد‌.
  • کابل کنترل آرمور دار معمولا دارای لایه ای محافظی می باشد که جنس آن از فولاد، فلز، گالوانیزه و … می باشد تا آن را از هر گونه ضربه احتمالی، سایش، قطع شدن احتمالی و … محافظت نماید.
  • این کابل ها دارای لایه قوی و ضد آب می باشند که در داخل و خارج از آن مورد استفاده قرار گرفته و از نفوذ آب و رطوبت به داخل آنها جلوگیری می کند و همچنین دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد.
  • بیشتر بخوانید: کابل آلومینیومی

بازرگانی فروش کابل کنترل آرمور دار

بازرگانی فروش کابل کنترل آرمور دار کابل کنترل آرمور دار یا کابل مسلح نمونه ای از کابل های می باشند که جهت افزایش دوام مکانیکی آنها بخش های مختلفی در آنها به کار گرفته شده است تا از قطع و آسیب های احتمالی به آن جلوگیری شود.

این کابل ها از هادی مناسب با قدرت بالایی برخوردار می باشند و می توان در مکان های متنوعی که امکان آسیب به کابل وجود دارد می توان با خیال راحت از کابل های آرمور دار استفاده کرد.

بنابراین بسیاری از صنایع از جمله گاز، نفت، پتروشیمی از خریداران این محصول محسوب می شوند و به همین جهت شرکت بازرگانی فروش کابل کنترل آرمور دار به شیوه های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می پردازد.

از روش های توزیع آن می توان به فروش سنتی و اینترنتی اشاره کرد که موجب شده است نرخ خرید کابل در این شیوه های فروش یکسان نباشد.

از آنجایی که در خرید اینترنتی این سیم و کابل واسطه ها حذف می شود و به همین دلیل قیمت آن ارزان تر از خرید حضوری تمام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *