مرکز پخش کابل افشان سبک تخت

برای استفاده و خرید انواع کابل از مرکز پخش کابل افشان سبک تخت راه بسیاری است. بهترین راه مراجعه حضوری به مرکز پخش کابل افشان میباشد اما درحال حاضر کار و خرید از مرکز فروش کابل افشان راحت تر و با سهولت هرچه تمام تر شده است.

مرکز پخش کابل افشان سبک تخت

مواد اولیه جهت تولید کابل سبک

مواد اولیه جهت تولید کابل سبک ابتدا باید توجه داشت که برای ساخت کابل افشان سبک که قابلیت انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند می بایست از فلز مس در مواد اولیه جهت تولید کابل سبک استفاده کنند به علت آنکه میزان خم شدگی فلز مس در مقایسه با آلومینیوم بیشتر بوده و راحت تر می شود از فلز مس برای تهیه و تولید کابل استفاده کرد.مواد اولیه مورد استفاده در کابل افشان سبک شامل مس انیل شده ساده و قلع اندود شده کلاس1 (که مفتولی گویند) کلاس 2 (نیمه افشان) و کلاس5 (افشان) در جنس و کلاس هادی کابل سبک تخت هستند البته جنس عایق پلی اتیلن جامد و یا اسفنجی فوم دار می باشد.

این کابل از نوعی هادی تشکیل می شود که در بین استاندارد هادیهای افشان هم مرکز و هادی های فشرده قرار دارد  که در هادی افشان هم مرکز همه ی رشتهای ان دارای حالت گرد می باشند و یک فضای مناسب و قابل ملاحظه ای بین سیم ها قرار دارد. درواقع در یک هادی که متراکم شده است رشته ها پس از تابیده شدن از یک قالب کشیده می شوند تا بدین وسیله فاصله ای که بین رشته ها وجود دارد را محدود نماید همینطور است که هرکدام از هادی ها قبل از آنکه با یکدیگر در یک هادی صیقلی شوند به شکل ذوزنقه درآورده می شوند.  

این نوع از کابل در منتقل نمودن فرکانس های بالا به ویژه در گیرنده ها و فرستنده های تلویزیون و رادیو و.. به کار برده می شوند.

شرکت وارداتی کابل افشان سبک تخت

شرکت وارداتی کابل افشان سبک تخت کابل های افشان سبک تخت و انواع سیم ها در کشور ما در صنعت های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه اگر در کشور خودمان تولید نشود می توان با واردات کابل افشان استاندارد از کشورهای دیگر و تولید کنندگان بزرگ در بین الملل به سیم کشی در ساختمان ها و سایر صنایع کشورمان کمک به خصوصی نمود.

البته بسیاری از کشورهای همسایه ایران می توانند از فواید و مزایای واردات کابل از ایران بهره مند شوند. مزایای مختلفی را می توان در زمینه واردات کابل افشان سبک تخت از ایران نام برد از جمله:

  • سابقه و قدمتی به اندازه بیش از نیم قرن ایران در این صنعت کابل 
  • تولید و توزیع کابل و سیم هایی که مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی هستند
  • تناسب قابل توجه ای بین میزان کیفیت محصولات با قیمت معین شده برای کابل ها
  • و آخرین مورد کم و پایین بودن هزینه و مخارج سفر به ایران و اسکان و اقامت در ان به منظور برگزاری جلسات حضوری عقد قراردادهای خرید و همچنین بازدید از کارخانه برای خریدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *