مرکز خرید کابل مسی 10*4

کابل وسیله ای است که دارای غلاف محافظی می باشد و دارای چند سیم هادی الکترونیکی است که برای انتقال برق از آن استفاده می شود. هادی کابل دارای دو نوع مس و آلومینیم می باشد و کابل مسی 10*4  می باشد  و دارای مقاومت نسبتا خوبی است. مرکز خرید کابل مسی در کشور موجود می باشد که دارای روش های جدید و قیمت مناسب برای خرید می باشند.

 

مرکز خرید کابل مسی 10*4

مشخصات انواع کابل مسی فشار ضعیف

مشخصات انواع کابل مسی فشار ضعیف

کابل های مسی دارای کاربرد های مهمی می باشد و قابلیت های بیشماری دارند. جریان دهی برق کابل های مسی در مسافت های مختلف می باشد. مهم ترین قابلیت های کابل های مسی این است که دارای استاندار جهانی می باشد و دارای مقاومت بالایی است و انعطاف نسبتا خوبی دارد و از جنس بدنه ی این کابل ها از جنس PVC می باشد. این کابل های مسی دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی می باشد و در کاربرد بسیاری دارد. و به دلیل روکشی که دارد ضد خوردگی و مقاوم است.

انواع کاربرد انواع کابل های مسی عبارت است از:

خطوط توزیع برق.

تامین برق مجتمعهای مسکونی.

تامین برق زمین های کشاورزی.

برق رسانی به ایستگاه های پمپاژ آب.

ساختمان ها.

کانال های بسته.

انواع ویژگی ها و قابلیت های کابل های مسی عبارت است از:

انعطاف پذیری خوب.

روکش PVC .

مقاومت زیاد.

هادی های دارای سیم مسی کلاس 2.

ضد ماندگی و خوردگی.

کم دود و فاقد گاز هالوژن.

کیفیت بالا.

دارای قطر های متنوع.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه.

 

 

عرضه بدون واسطه کابل مسی 10*4

عرضه بدون واسطه کابل مسی 10*4 کابل مسی 10*4 دارای کاربرد های گوناگونی می باشد و امروزه مصرف این نوع سیم و کابل ها افزایش پیدا کرده است عرضه این کابل ها به سراسر کشور صورت می گیرد و عرضه کابل 10*4 به صورت بدون واسطه می باشد که یکی از روش هایی است که انروزه بسیار مورد استفاده واقع شده است و باعث حذف واسطه ها و کاهش قیمت می شود و قیمت را مناسب و مرقوم به صرفه می کند.

قیمت کابل مسی بسته به قطر، نوع، اندازه و… متفاوت از یک دیگر می باشد و برای مطلع شدن از قیمت کابل مسی می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید  و از قیمت روز این کابل ها مطلع شوید یکی از ویژگی های مهم کابل  4*10 قیمت مناسب و مرقون به صرفه آن می باشد و با خرید و عرضه به صورت اینترنتی می توانید واسطه های بین خریدار و فروشنده را حذف کرده و قیمت کابل های مسی را کاهش دهید و یکی از روش هایی که قبل از خرید می توانید با نحوه کار، ویژگی ها و قابلیت های کابل های مسی آشنا شوید این است که به راحتی به صورت آنلاین به یکی از کارشناسان و متخصصان در این زمینه متصل شوید تا از طریق این کارشناسان که برای راحتی و آسودگی خاطر مشتری استخدام شده اند راهنمایی بگیرید و بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *