مردم از کتری و قوری لعابی گلدار برای خالی کردن آب دریاچه ارومیه استفاده کردند

اگر از بزرگ ترین خانواده چای خوری نیستید، یک کتری برقی یا کتری و قوری لعابی گلدار ممکن است کمی محصول جدید به نظر برسد، محصولی که به راحتی می تواند با مایکروویو جایگزین شود. اما پس از قرض گرفتن کتری یک هم اتاقی، می توانم بگویم که این تبدیل به یکی از بزرگترین متحدان من در ماموریت من شده است تا دفتر خانه ام را به سنگری از راحتی و بهره وری تبدیل کنم.

علاوه بر اینکه برای یک ابزار پخت و پز نسبتاً بی صدا است، نگه داشتن یک کتری در دفتر من مجموعه ای از غذاهای راحت را به شما ارائه می دهد که برای غذاهای هوای سرد عالی هستند.

کتری من مقصرهای معمول چای، کاکائو و قهوه را در اختیارم قرار داده است، اما برای زمانی که هوس رامن یا سوپ فوری میل می کنم نیز به کارم می آید. بلغور جو دوسر فوری و بلغورهای جو دوسر فوری نیز وعده‌های غذایی فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید در نزدیکی کتری خود نگهداری کنید.

کتری

من حتی اخیراً در دفتر یک بسته پوره سیب زمینی فوری درست کردم که کاملاً به دلیل توانایی من در جوشاندن آب بدون گذاشتن قابلمه روی اجاق گاز و همچنین سرمایه گذاری من در اوایل امسال در یک یخچال کوچک و در عین حال مد روز برای کره و کره آسان امکان پذیر شد.

بهترین کتری های برقی که می توانید بخرید، طبق هزاران بررسی کتری های برقی، زمانی که خلاقانه استفاده شوند، می توانند در تعدادی از کارهای ساده دیگر بسیار مفید باشند.

اگر کتری شما اجازه می دهد، چند تخم مرغ را داخل محفظه اصلی بریزید و می توانید در عرض چند دقیقه تخم مرغ آب پز میل کنید. و در حالی که ما توصیه می کنیم پس از انجام این کار شستشوی کامل را انجام دهید، حتی می توانید برنج یا پاستا را در کتری خود بپزید.

یا، اگر ترجیح می دهید، کمی آب جوش کمتر از نیازتان را روی رشته فرنگی یا برنج خود بریزید و سپس یک بشقاب یا پوشش ظرف را روی کاسه قرار دهید. همراه با هم زدن گهگاهی، این روش به غذا اجازه می دهد بدون کثیف شدن داخل کتری پخته شود. در مورد روش‌های پخت کم انرژی، نمی‌توانید چیزی بیشتر از این که فقط یک دکمه را فشار دهید و منتظر بمانید تا آب بجوشد، بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *