مراکز فروش کابل افشان سه فاز

از  کابل های افشان سه فاز  بیشتر برای انتقال جریان الکتریسیته  استفاده می کنند از این رو  این نوع کابل ها را به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات معرفی کرده اند. جهت اطلاع از مراکز فروش سیم و کابل البرز تهران می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید.

مراکز فروش کابل افشان سه فاز

مراحل تولید کابل افشان سه فاز

مراحل تولید کابل افشان سه فاز به دليل اينكه هنگام نور، گرما و حرارت زيادی توليد می شود تمام دستگاه های كششی  توسط مايع های آب و صابون سرد و روغنكاری می شود.

قرقره ها را پس از عمليات حرارتی روی سكویی كه پی اف نام دارد قرار می دهند و سپس آنها را به سوی دستگاه ای به نام بانچر هدايت می کنند. کار  این دستگاه  تاباندن رشته های نازك سيم می باشد.

از این رو داخل دستگاه بانچر قرقره ای نصب شده  است تا  به وسیله آن سيم هایی که پيچيده شده است پيچيده شود.

کابل سبک تخت  پس از توليد به دستگاه كلاف كن هدايت می شوند اين دستگاه وظيفه دسته بندی سيم ها را در كلاف های 100 متری به عهده دارد و در تمامی مراحل توليد سكوهايی وجود دارد كه مانع از گره خوردن سیم و کابل مشهد می شود اين سكوها اصطلاحا پی اف ناميده می شوند.

از مهمترين مرحله  های توليد سيم مرحله هایی است که باید سیم را از نظر كيفيت در  آزمايشگاه بررسی کنند این بررسی كه  در آنجا اجرا می شود به این صورت است که  مقاومت الكتريكی سيم هادی بودن و روكش آن، مقاومت در مقابل كشش و سرما و … آزمايش می شود و پس از تایيد روانه بازار گردد.

شما می توانید برای اطلاع از دیگر مراحل تولید کابل افشان سه فاز به سایت اینترنتی  ما مراجعه کنید و با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید و این نوع کابل سه فاز را خریداری نمایید.

خرید عمده کابل افشان سه فاز

خرید عمده کابل افشان سه فاز  خرید عمده کابل افشان سه فاز بیشتر برای پروژه های مختلف صنعتی و تجاری برای روشن کردن دستگاه های صنعتی و پر مصرف استفاده می شود. 
البته لازم به ذکر است امروزه  شما می توانید در  سیستم برقی کشی واحدهای مسکونی  خود برای  استفاده از آسانسور و پمپ های چاه  از سیم کشی برق سه فاز استفاده کنید  از این رو شما می توانید با خرید عمده این نوع کابل ها را با قیمتی پایین تر و مقرون به صرفه تر تهیه نمایید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید عمده کابل افشان سه فاز به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و در این زمینه با کارشناسان ما مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *