مانتو اداره جدیدی که با هر بار پوشیدن تغییر رنگ میدهد

مانتوهای بزرگ در تمام سطوح طیف قیمتی عرضه می شوند. اما با توجه به این که بیش از یک قرن است که لباس‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و این واقعیت که وقتی نوبت به ساخت می‌رسد، معمولاً آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید باید به عنوان خرید سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند، که می‌توانید در طول زمان آن را مستهلک کنید.

در حالی که مانتو اداری جدید یا کت های رسمی اصلی بریتانیایی با پشم ملتون و با دکمه‌های فلزی عرضه می‌شدند، این سبک این روزها با کت‌های عمومی‌تر گرده‌افشانی شده است، و این تعریف را سبک‌تر کرده و شامل انواع مواد، رنگ‌ها، دکمه‌ها و جزئیات می‌شود.

در سطح بسیار بالایی، پیشنهادهای کلاسیک بریتانیایی از Belstaff و Harris Wharf قرار دارند، اما این سبک چند دکمه ای از Karen Millen یا این سبک از Reformation را نیز بررسی کنید.

برای کسانی که علاقه مند به خرید یک معامله هستند، جواهراتی در سایت های فروشگاه های مازاد ارتش نیروی دریایی، و همچنین در eBay، Etsy و پلتفرم های پایان فصل مانند Yoox وجود دارد که در حال حاضر یک گزینه عالی Barbour دارد.

مانتو

طراح سرجیو هادسون، برای افرادی که در میان ما خلوص‌تر هستند، پیشنهاد می‌کند که به مدل‌های قیچی مصنوعی مانند این کت از جمهوری موز توجه کنند.

او گفت: «بسیار بادوام است، می‌توانید آن‌ها را بالا یا پایین بپوشانید، و آن‌ها حس خوبی به لباس‌های بیرونی می‌دهند. و با توجه به اینکه او مانتو آلویی رنگی را که میشل اوباما در مراسم تحلیف بایدن پوشیده بود، می دانست. این به خودی خود یک کت یا مانتو عالی نبود، اما بدون شک یک کت عالی بود.

هنگامی که در یک کت پشمی یا یک سنگر چرمی لانگ لانگ پوشیده می‌شوید، لباس زیر شما به سادگی کمانچه دوم است. بهترین مانتوهای پاییزی هر مجموعه ای را متحول می کنند و شما را فوراً در کنار هم قرار می دهند. و یک کت کلاسیک یکی از معدود ملزومات کمد لباس است که با گذشت زمان بهتر می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *