ماشین پراید اسباب بازی پر از طلا توسط دزدی 8 ساله به سرقت رفت

اسباب بازی های بدون علامت CE یا دارای علامت CE غیر منطبق با ابعاد نادرست مانند صادرات معروف چین نباید فروخته و در بازار عرضه شوند. مصرف کننده باید فوراً متوجه شود که سازنده اسباب بازی خود را بررسی نکرده است و خطرات برای کودک می تواند قابل توجه باشد.

از منظر حقوقی، در مورد تحریم ها صحبت کرده ایم و اینکه تولیدکننده یا واردکننده در صورت فروش ماشین پراید اسباب بازی  بدون علامت CE چه خطری را به خطر می اندازد. علاوه بر آزمایشات روی اسباب بازی، باید اسناد فنی را ایجاد کنید که باید به مدت 10 سال بایگانی کنید.

با ابزار Giochisicuri می توانید مستندات خود را با یک مسیر هدایت شده، ساده و ارزان ایجاد کنید!

CE باید  دارای ابعاد مشخصه باشد و نسبت های خاصی را رعایت کند. اگر علامت CE کوچک یا بزرگ شود، باید نسبت های نشان داده شده در نقشه مدرج رعایت شود. سازنده ممکن است علامت CE را به صورت قابل مشاهده، خوانا و پاک نشدنی روی اسباب بازی، در یک برچسب چسبانده شده یا روی بسته بندی بچسباند.

اسباب بازی

علامت CE باید قبل از عرضه اسباب بازی به بازار نصب شود. ممکن است یک پیکتوگرام یا هر علامت دیگری که خطر یا استفاده خاصی را نشان می دهد دنبال شود. علامت CE تنها علامتی است که نمادی از رعایت کلیه تعهدات تولیدکنندگان اسباب بازی است. کشورهای عضو باید از وارد کردن هرگونه ارجاع به علامت انطباق دیگر در قوانین ملی خود خودداری کنند.

انطباق با الزامات دستورالعمل اسباب بازی برای همه اسباب بازی هایی که به اروپا وارد شده، به بازار عرضه می شوند یا به فروش می رسند اجباری است. فرض بر این است که محصولاتی که با علامت CE علامت گذاری شده اند با دستورالعمل اسباب بازی و همچنین الزامات سایر دستورالعمل های قابل اجرا مطابقت دارند، بنابراین دسترسی به تمام بازارهای کشورهای عضو را تضمین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *