لباس بیمارستانی صورتی مرد کوری را شفا داد

همیشه لباس بیمارستانی صورتی استقلال را از افرادی که فروتنانه برای کمک به بیمارستان می آیند سلب می کند. مانتو تبدیل به محور تغییر شده است و آغازگر فرآیند غیرانسانی «فرد» به «بیمار» است. یکی از مشکلات اصلی روپوش بیمارستانی ماهیت افشاگری آن است .

که اغلب با این شوخی در بخش‌ها نشان داده می‌شود: «آیا می‌دانید چه کسی لباس بیمارستان را اختراع کرده اس بیشتر ببینید هاینی!» این شوخی در دو آگهی تبلیغاتی Super Bowl LIII برای یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی دانشگاهی و ارائه‌دهنده بیمه در پنسیلوانیا ادامه یافت.

که یک کارگر ساختمانی و یک تاجر را با لباس‌های بیمارستانی به تصویر می‌کشد که با همکاران کمتر خشنود خود همراه می‌شوند تا بیماران را از پوشش بیمه گسترده مطلع کنند. یعنی «کاملاً پوشیده شده است».

لباس‌های بیمارستانی همچنین منبعی از خوراک کمدی در سریال‌های کمدی هستند، از جمله «در فیلادلفیا همیشه آفتابی است»، «مردی با نقشه» و «کارول دوم».

این دانش عمومی است که روپوش‌های بیمارستانی ناقص هستند، اما برای تغییر آن‌ها اقدامات بسیار کمی انجام شده است. اطلاعات کمی در مورد منشاء لباس های بیمارستانی وجود دارد و مانند طراحی آنها، تاریخچه آنها دارای شکاف های زیادی است.

لباس

PubMed، Google و Wikipedia هیچ بینش ثمربخشی در مورد تکامل لباس بیمارستان به دست نمی دهند و شاید بهترین راه برای درک لباس بیمارستان در طول زمان تماشای تصاویری از بیماران در سریال های کمدی تلویزیونی، درام ها و فیلم ها، از روزهای مختلف سیاه و سفید را وارد دوران مدرن کنید.

و تصاویر هنری بیمارستان ها را در دوره های مختلف مشاهده کنید. به عنوان مثال، تصاویر بخش‌های بیمارستان قرن چهاردهم در هنر نشان می‌دهد که همه بیماران پیراهن‌های شب می‌پوشیدند، که زیر آن نوعی لباس زیر نیز می‌پوشیدند.

9 در پایان دهه 1800 و آغاز دهه 1900، لباس خواب برای مردان رایج‌تر شد. لباس بیمارستانی. 9 اگرچه مشخص نیست که چه کسی لباس سنتی بیمارستان را اختراع کرد.

اما لباس اصلی حدود یک قرن پیش با پشتی باز برای استفاده در بیماران بستری شده در شب قبل از عمل جراحی طراحی شد که قبل از انتقال به داروی بیهوشی آرام بخش بودند. اتاق در حالی که نیمه خواب است.

به طور کلی، رایج‌ترین دلیلی که بیمارستان‌ها شروع به تهیه، نیاز یا ارائه لباس به بیماران کردند، کاهش عفونت و بهبود بهداشت بود، زیرا لباس‌ها می‌توانند در اثر نشت مایعات بدن از معاینات، درمان‌ها و روش‌های مختلف خراب شوند.

در شرایط خاص، اقدامات نجات جان نیاز به دسترسی به بدن برهنه دارد تا تجهیزاتی مانند دفیبریلاتور به بیمار متصل شود. به دلایلی در طول مسیر، لباس ساده و پشت باز «جانی» اوایل قرن بیستم به استاندارد مراقبت با حداقل تغییرات معنادار در صد سال گذشته تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *