قیمت کابل افشان 600/1000 ولت تک سیمه

کابل افشان 600/1000 ولت تک سیمه با بهترین مواد اولیه توسط کارخانجات تولید و به بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت این کابل ها می توان به مراکز خرید محصولات جانبی برق مراجعه کرده و اطلاعت لازم را در خصوص این محصول و قیمت آن به دست آورد.

قیمت کابل افشان 600/1000 ولت تک سیمه

بررسی انواع کابل افشان تک سیمه

بررسی انواع کابل افشان تک سیمه کابل تک سیمه از چند سیم تک رشته ای رسانا تولید و ساخته شده است. و این سیم های تک رشته ای از جنس مس هستند. کابل های افشان انواع گوناگونی دارد که هر یک از آنها خواص و ویژگی های مشخصی داشته و برای امر معینی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.

از موارد استفاده از کابل افشان می توان به عنوان کابل ورودی در وسایل و ابزارآلات برقی و همچنین وسایل برقی منزل بهره برد. از کابل هاز فشار قوی افشان نیز در کانال کابل کشی، نیروگاه ها، مصارف صنعتی، انتقال برق در شرایط نامناسب و غیر قابل دسترس محیط و مراکز توزیع انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف کابل افشان تقریبا دارای مقاومت الکتریکی شبیه هم هستند اما از نظر کاربرد و ویژگی تفاوت های زیادی باهم دارند.

از ویژگی های این کابل ها می توان گفت:

این کابل های از مقاومت الکتریکی بالایی برخوردار هستند، به صورت رشته رشته اند و به خاطر انعطاف پذیری زیادی که دارند در موارد زیادی می توان از آنها استفاده کرد.

از مزیت های کابل افشان استفاده از آنها در پریزهای سیار و یا کابل های متحرک به خاطر انعطاف پذیر بودنشان می باشد.

کابل های افشان در انواع مختلف ولتاژ ۳۰۰/۳۰۰ و ۵۰۰/۳۰۰ ولت تولید و روانه بازار می شوند. سطح مقطع در این کابل ها به شکل مسطح، دو رشته گرد، سه رشته گرد و یا چهار رشته گرد می باشد.

انواع مختلف این کابل دارای روکش های پلاستیکی برای جلوگیری از جویدن جوندگان و آسیب های مکانیکی هستند.

خرید عمده کابل افشان 600/1000 ولت تک سیمه

خرید عمده کابل افشان 600/1000 ولت تک سیمه کابل های افشان ۶۰۰/۱۰۰۰ ولت تک سیمه یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین کابل های موجود در بازار می باشد. که کابل های افشان با توجه به سایز سطح مقطع و ولتاژ خود طبق استانداردهای ایران تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

برای خرید عمده این کابل ها می توان به صورت مستقیم و حضوری به درب کارخانه های تولید این محصولات و یا نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه کرده و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید و تهیه آنها کرد.

همچنین می توان برای خریدهای عمده به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت های اینترنتی اقدام به سفارش آنها کرد و در محل مورد نظر خود تحویل گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *