قیمت عمده کابل فشار متوسط زره مفتولی

قیمت عمده کابل آلومینیومی با توجه به شاخصه های مختلفی تعیین می گردد که می توان به مواردی مانند جنس و سایز سیم و کابل، نوع و شکل زره و برند تولید کننده کابل اشاره نمود. تولید کننده معتبر این محصول، قیمت دو کابل هم سایز را با توجه به فلز به کار رفته در کابل تعیین می کند و غالبا کابل آلومینیومی از کابل مسی ارزانتر می باشد.

بیشتر بخوانید: کابل رویان

قیمت عمده کابل فشار متوسط زره مفتولی

معرفی و شناخت کابل فشار متوسط زره مفتولی

معرفی و شناخت کابل فشار متوسط زره مفتولی کابل فشار متوسط زره مفتولی از مقاومت فیزیکی و مکانیکی بالایی برخوردار است. این کابل ها بیشتر در پروژه های زمینی انتقال برق مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل بایستی توان مقاومتی قابل قبولی در برابر شرایطی مانند رطوبت، خراشیدگی سطحی و فشار مکانیکی بالا برخوردار باشند تا دچار آسیب دیدگی و بروز حوادث خطرناک نگردند.

انواع کابل زره مفتولی معمولا برای تحمل فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت تولید می گردند و جنس زره غالبا از آلومینیوم و یا فولاد گالوانیزه می باشد. دسته بندی این کابل ها معمولا بدین گونه است که کابل های سه رشته ای بیست کیلو ولت با زره فولادی و کابل های تک رشته با زره آلومینیومی تولید می شوند. رعایت این اصول در تولید کابل باعث افزایش خواص الکترومغناطیسی میدان های الکتریکی می گردد.

در انواع کابل فشار متوسط زره مفتولی از رسانای مسی و یا آلومینیومی استفاده می شود که با توجه به ولتاژ مورد نیاز از نوع تک رشته و یا سه رشته استفاده می گردد. از کابل های فشار متوسط زره دار در انواع تأسیسات خارجی و یا داخلی شبکه های صنعتی و عمومی استفاده می شود.

در تأسیسات مختلف برای انتقال برق از این نوع کابل ها به دو روش استفاده می شود، با توجه به مکان استفاده از این کابل ها یا آن ها را از درون کانال عبور می دهند و یا درون زمین دفن می نمایند که در هر دو صورت زره دار بودن کابل فشار متوسط باعث ایجاد مقاومت بالا و استحکام آن در شرایط سخت محیطی می شود.

تامین کننده کابل فشار متوسط زره مفتولی

تامین کننده کابل فشار متوسط زره مفتولی تأمین کننده کابل فشار متوسط زره مفتولی، انواع کابل مورد استفاده در صنایع مختلف را با برندهای مختلف و کیفیت بالا در سراسر کشور عرضه می کند. این مرکز محصولات مورد نیاز صنایع را به صورت مستقیم و عمده به فروش می رساند.

برای تهیه انواع این کابل، مصرف کنندگان می توانند به صورت غیر حضوری به وب سایت اعلام شده مراجعه نموده و پس از مشورت با کارشناسان فروش و کسب اطلاعات لازم، محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده و در قیمتی مناسب خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *