قیمت روز کابل مسی 2*6

کابل مسی 2*6 اغلب به عنوان کابل افشان 2*6 نیز شناخته می شود ، و کاربرد های فراوانی در موضوعات و موارد مختلف دارد و کمک بسیاری می کند .

از این کابل می توان در انتقال برق در خانه ها یا مکان های نیاز به برق ، انواع کارخانه ها و کارخانه ها ، کارگاه ها همچنین داخل کانال ها ، لوله های برق ، راه اندازی لوازم برقی … و خیلی مکان های دیگر استفاده و بهره برد .

در حال حاضر کارخانه ها و تولید کننده های فراوانی امروزه دست به تولید چنین کابل هایی « کابل مسی 6*2 » زده اند و اکثر این تولید کنندگان دارای نشان استاندارد برای تولید جنس خود دارند اما به هر حال برای سفارش و یا خرید چنین کابل هایی باید با دقت عمل کنیم زیرا که امروزه با وجود مجوز های فراوان و با این که اکثر تولیدکنندگان دارای نشان استاندارد هستند جنس های تقلبی نیز روبه افزایش است و اکثر فروشندگان و تولید کنندگان جنس های تقلبی را به مشتریان خود قالب یا به قول خودمان می اندازند پس باید بسیار مطمئن دست به خرید چنین محصولی بزنیم …

قیمت روز کابل مسی 2*6

اظلاعات فنی در مورد کابل مسی 2*6

اظلاعات فنی در مورد کابل مسی 2*6 کابل 6*2 « کابل مسی یا افشان 6*2 » دارای انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد و همان طور که از روی اسمش پیدا است جنس آن از مس می باشد .

این محصول دارای دو رشته سیم اصلی اکثرا به رنگ های قرمز و آبی که روی آن را عایقی به جنس پی وی سی « PVC » به ضخامت 0.8 میلی متر « Mm » پوشیده است و دوباره روی این عایق غلافی با همین جنس « PVC » به ضخامت 1.3 میلی متر « Mm »و به رنگ مشکی پوشیده شده است قابلیت انعطاف پذیری این کابل را بالا برده باشد و اصطکاک آن را نیز پایین آورد .

تعداد رشته ها تشکیل دهنده ی هر یک از سیم های کابل 2*6 ، 84 رشته است و قطر آن 0.3 میلی متر « Mm » است .

سفارش عمده کابل مسی 2*6

سفارش عمده کابل مسی 2*6 در حال حاضر قیمت روز کابل در ایران به صورت 2 متری و بیشتر عرضه می شود که هر 2 متر از این کابل تقریبا 32000 تومان « 31500 » قیمت دارد که در حال حاضر به خاطر خطر کرونا برای مشتریانی که خواهان خرید آنلاین هستند این کابل را از سایت های معتبر می توانند تهیه کنند و استفاده نمایید .

همچنین امروزه نمایندگی های بزرگی برای تولید و فروش این کابل ها در سرتاسر ایران ایجاد شده است که هم به صورت حضوری و همچنین به صورت غیر حضوری در حال عرضه ی این محصولات به مشتریان هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *