قیمت روز کابل زره نواری فشار متوسط

کابل زره نواری فشار متوسط از پرکاربرد ترین انواع کابل می باشد که توسط شرکت های ایرانی تولید می شود. قیمت این سیم و کابل به دلیل نوسانات بازار مرتبا به روز می شود و ثابت نیست. کابل زره نواری نوعی کابل با کیفیت و مقاوم است که ضخامت زیادی دارد. در ادامه این مقاله شما را این نوع کابل افشان بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: کابل رویان

قیمت روز کابل زره نواری فشار متوسط

3 فاکتور اساسی یک کابل زره نواری خوب

3 فاکتور اساسی یک کابل زره نواری خوب یک کابل زره نواری خوب و با کیفیت می بایست تمام فاکتور های یک کابل با کیفیت را دارا باشد. در ادامه قصد داریم سه فاکتور اساسی یک کابل زره نواری با کیفیت را برایتان شرح دهیم، با ما همراه باشید.

استفاده از آلومینیوم در تولید کابل آلومینیوم

اگر در تولید کابل زره نواری از آلومینیوم استفاده شود مسلما مرغوبترین و با کیفیت ترین نوع کابل تولید خواهد گردید. الکتریسیته موجود در فلز آلومینیوم بسیار زیاد است و باعث تسریع در جریان برق می شود.

آلومینیوم مقاومت بالایی دارد و در برابر تنش های جریان برق هیچ گاه آسیب نمی بیند. آلومینیوم به حدی مقاوم است که می تواند کابل زره نواری را در مقابل عوامل خارجی مثل نور خورشید و باد و باران مستحکم کند.

استفاده از پلاستیک بسیار ضخیم

برای پوشش دادن کابل های زره نواری می بایست از پلاستیک های ضخیم و مقاوم استفاده کرد تا کابل بتواند جریان برق را به آسانی عبور دهد و افراد در حین لمس کابل دچار برق گرفتگی نشوند.

قیمت

توجه داشته باشید که کابل زره نواری به علت کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع کابل دارد و چنانچه کابل مورد نظرتان قیمت بیش از حد پایینی داشت بهتر است از خرید آن اجتناب کنید.

مواردی که در بالا نام برده شد سه فاکتور اصلی یک کابل زره نواری با کیفیت می باشند و شما می بایست کابل مورد نظرتان را با توجه به این سه فاکتور خریداری نمایید.

عرضه مستقیم کابل زره نواری فشار متوسط

عرضه مستقیم کابل زره نواری فشار متوسط عرضه کابل فشار متوسط زره نواری به صورت مستقیم‌توسط شرکت ها انجام می گیرد. در واقع تولیدی کابل نواری شرکت های ایرانی می باشند که این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می نمایند.

قیمت کابل زره نواری با توجه به کیفیت و میزان ضخامت آن معین می شود و هرچقدر کابل ضخیم تر و با کیفیت تر باشد گران تر است. کابل زره نواری فشار متوسط کاربرد های گوناگونی دارد و معمولا توسط شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ها از این کابل به عنوان یک منشع جریان برق استفاده می کحند و با متصل کردن کابل های دیگر به آن جریان برق کل شرکت را تامین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *