قیمت خرید کابل افشان قلع اندود عایق

قیمت خرید کابل افشان قلع اندود عایق بسته به نوع برند و شرایط بازار متفاوت می باشد. کابل ها برای انتقال انرژی برق در مکان های مختلفی استفاده می شوند. این محصول همانند سیم ها در نمره های مختلفی تولید می شوند.

قیمت خرید کابل افشان قلع اندود عایق

چگونه مثل حرفه ای ها کابل را خریداری کنیم؟

چگونه مثل حرفه ای ها کابل را خریداری کنیم؟

برای خریدن کابل به صورت حرفه ایی باید به گزینه های زیر توجه کرد:

  • در هنگام خرید کابل باید به میزان انرژی برق که از این کابل ها عبور می کند توجه کرد. به عنوان کابلی که برای انتقال برق در ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می شود با کابلی که در کارخانه کاربرد دارد دارای سایزهای متنوعی می باشد.
  • در هنگام خرید کابل باید به سراغ برند های برتر رفت تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم.

کابل ها از نظر مکان استفاده به دو گروه زیر دسته بندی می شوند:

  • کابل هوایی: این نمونه محصول همان طور که از نامش پیداست برای انتقال برق به صورت هوایی استفاده می شود. این کابل از فولاد گالوانیزه می باشد و روکش آن از جنس پلی اتیلن است.
  • کابل زمینی: از این نمونه محصول برای انتقال برق از زیر خاک استفاده می شود. این کابل از هادی مس ساخته شده است.
  • کابل ساختمانی : این کابل برای انتقال برق از ساختمان ها استفاده می شود. این ها دارای هادی مسی و غلاف پی وی سی می باشند.

کابل ها از نظر ساختمان درونی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کابل پروتودور: زمانی که برای انتقال جریان الکتریسیته تا یک کیلو وات باید از این محصول استفاده کرد.
  • کابل دریایی: این نمونه محصول همان طور که از نامش پیداست برای انتقال جریان برق تا 10 کیلو وات در رودخانه ها و دریاها استفاده می گردد.
  • کابل با عایق کاغذی: از این نمونه محصول در ساختمان سازی و شبکه سازی استفاده می شود.

صادرات کابل افشان قلع اندود عایق

صادرات کابل افشان قلع اندود عایق

صادرات کابل افشان قلع اندود عایق با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. این کابل ها دارای سیم سیلیکونی تک روکش و سیم سیلیکونی دو روکش هستند و در برابر گرما و حرارت مقاومت بالایی دارند. این محصول نسوز می باشد و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. تمام استاندارد های روز دنیا در ساخت این تمام کابل ها من جمله کابل افشان قلع اندود عایق رعایت شده است. به خاطر همین کیفیت و ضریب ایمنی بالایی دارند.

کابل افشان عایق و کابل سیلیکونی افشان از نمونه های این محصول می باشد. این کابل همانند تمام کابل ها در سایز و نمره های مختلفی تولید می شود و ما می توانیم مطابق با میزان انرژی برق آن ها را انتخاب کنیم. تا بتوانیم به راحتی برق را انتقال دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *