قیمت جدید کابل افشان 4*4

یکی از پر مصرف ترین کابل ها در ساخت تجهیزات الکترونیکی کابل های افشان هستند که در ابعاد مختلفی وارد بازار ها می شوند.

یکی از متداول ترین آن ها، کابل افشان 4*4 است.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مواد اولیه این نوع سیم و کابل  و همچنین نحوه اطلاع از قیمت جدید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

 

قیمت جدید کابل افشان 4*4

نقش مواداولیه در کیفیت کابل افشان

نقش مواداولیه در کیفیت کابل افشان کابل های افشان می توان گفت تقریبا در هر مواد الکترونیکی کاربرد دارد و در اکثر سیم کشی های ادارات و منازل از آن استفاده می شود.

چیزی در این بین مهم است، مواد اولیه به کار رفته در آن بوده، چرا که نقش مستقیمی در کیفیت این نوع کابل ها دارند.

مهم ترین ماده اولیه کابل مسی نیز فلز مس است که دلیل آن رسانایی الکتریکی بسیار بالا است. البته قدرتمند ترین رسانا فلز طلا آیت اما به دلیل کمیاب و گران بودن، مس گزینه بسیار به صرفه تری است.

با این حال برخی به جای می از آلومینیوم و حتی آهن استفاده می‌کنند که معایب زیادی دارد و باعث می‌شود کیفیت کابل پایین بیاید و استفاده از آن در سیم کشی ها سبب اتصال و آتش سوزی گردد، چرا که به سرعت در اثر انتقال بار الکتریکی گرم می‌شوند.

از دیگر مواد اولیه آن، روکش دور سیم است که به صورت عایق عمل می کند. این روکش از پلاستیک است اما باید از پلاستیک های خاص و با کیفیت در ساخت آن استفاده گردد، چرا که در صورتی عدم مرغوبیت بالای روکش، مقاوم روکش کاهش پیدا کرده و با کوچکترین ضربه فشار یا خراش می‌تواند پاره شود و احتمال برق گرفتگی را افزایش دهد.

همچنین ضخامت روکش نیز باید استاندارد باشد و بیش از حد نازک و یا بیش از حد ضخیم تولید نگردد تا احتمال بروز انواع مشکلات ناشی از عدم کیفیت و استاندارد مواد اولیه، به حداقل برسد.

فروش فوق العاده کابل افشان 4*4

فروش فوق العاده کابل افشان 4*4 كابل فشار متوسط یا همان کابل افشان 4 * 4، همواره بازار خوبی داشته و با توجه به افزایش روزانه میزان تقاضا ها، تولید آن تیز افزایش چشمگیری داشته است.

مجموعه ما اقدام به فروش فوق العاده این نوع کابل های افشان با کیفیتی بالا و قیمتی کاملا مناسب کرده که با توجه به مقرون به صرفه بودن. رضایت بسیاری از مشتریان عزیز جلب شده است.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از قیمت جدید كابل های افشان 4 * 4 به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *