قیمت بهترین کابل افشان 2*6

هم اکنون قیمت بهترین کابل افشان 2*6 به صورت عمده در بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته همان طور که می دانید خرید این محصول در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه بوده که همین امر سبب کاهش قیمت کلی آن خواهد شد. 

قیمت بهترین کابل افشان 2*6

مشخصات کلی کابل افشان 2*6

مشخصات کلی کابل افشان 2*6

كابل افشان سه فاز یک کابل با انعطاف بسیار بالا است که چند سیم تک رشته افشان در آن تعبیه شده است. این کابل از جمله کابلهایی بوده که در صنابع مختلف استفاده می‌شود.

در واقع کابل افشان نیز مانند دیگر کابلها دارای یک هادی و یک نوع عایق می باشد. این کابل از تعدادی هادی نازک از جنس مس آنیل شده و عایق پی وی سی تشکیل شده است. البته در پاره ای موارد نیز از آلومینیوم به عنوان هادی در آن استفاده می شود. 

از جمله ویژگی های کابل افشان 6 در 2  قابلیت انعطاف آن است که می توان آن را به هر شکل دلخواهی شکل داد؛ به واسطه خاصیت انعطاف پذیری کابل افشان به آن کابل نرم نیز می گویند و به همین دلیل از آن برای فواصل کوتاه بیشتر استفاده می کنند. کابل افشان سبک به عنوان کابل‌ رابط در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مناسب می باشد. کابل افشان قدرت نیز برای تامین انرژی در فضای باز، بخش های داخل آب؛ نیروگاه ها، مراکز توزیع و … مناسب است.مقاومت ویژه کابل افشان نسبت به سیم های یکپارچه بیش تر است. از این رو در فرکانس های کم، میدان مغناطیسی تولید شده توسط کابل افشان کمتر است. 

به طور کلی می توان گفت در صنعت برق سه نوع سیم به صورت عمومی یافت می شود که عیارتند از:

  • کابل افشان 
  • کابل میمه افشان
  • کابل مفتول

در این بین کابل افشان به سبب ویژگی های منحصر به فردی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار دارد. ولتاژ و میزان رسانای این کابل بسیار زیاد بوده؛ به گونه ای که ولتاژ آن می‌تواند از 300 تا 500 ولتاژ نوسان داشته باشد. معمولا از این کابل برای استفاده در وسایل برقی خانگی و اداری و سایر مکان های مشابه آن استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این محصول در دو نوع گرد و تخت طراحی و تولید و به بازار عرضه می شود. 

عرضه بدون واسطه کابل افشان 2*6

عرضه بدون واسطه کابل افشان 2*6

در حال حاضر عرضه کابل افشان 2*6 به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. در واقع عرضه مستقیم این محصول با قطع دست دلالان بازار توانسته قیمت نهایی این محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. البته قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله آنها می توان به کیفیت و جنس و برند سازنده آن اشاره کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *