قیمت بازار کابل افشان قلع اندود سیلیکونی

سیم و کابل از لوازم ساخت انواع وسایل برقی هستند و از زمانی که برق وارد زندگی انسانها شده است وسایل برقی مختلف، چه وسایل برقی خانگی، چه وسایل برقی صنعتی و… جزئی از زندگی ما هستند که ادامه زندگی برای ما بدون آنها غیر ممکن است. در واقع بدون وسایلی که با برق کار می کنند زندگی ما دوباره به قبل از عصر صنعتی باز خواهد گشت. کابل افشان قلع اندود سیلیکونی از جمله همین لوازم است که در ادامه مطلب در مورد آن و قیمت آن در بازار اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

قیمت بازار کابل افشان قلع اندود سیلیکونی

انواع کابل افشان در بازار

انواع کابل افشان در بازار برای آشنایی با انواع کابل افشان در بازار خوب است در ابتدا ببینیم کابل افشان چیست؟

کابلهایی که در ساخت آنها چند رشته از جنس مس استفاده شده و دارای روکش از جنس قلع و سیلیکون هستند کابل افشان نام دارند.

کابل افشان با توجه به نوع کارایی به دو دسته کلی تقسیم می شود: 

  • کابل برای کارایی سبک: این نوع را برای ورودی وسایل برقی خانگی مثل تلویزیون و لباسشویی و… استفاده می کنند که مستقیم از طریق کابل برق به پریز متصل است.
  • کابل برای کارایی سنگین: به این نوع کابل اصطلاحا کابل قدرت گفته می شود که برای انتقال برق در فضای باز، محیط آبی، نیروگاهها و مراکز صنعتی استفاده می شود‌.

سیم سیلیکونی که با قلع پوشانده شده هم یکی از انواع کابل افشان است که دسته بندی آن از طریق دمایی که در آن می تواند قرار بگیرد انجام می شود. به این صورت که:

  • سیم سیلیکونی که قادر است در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد کار کند.
  • سیم سیلیکونی که قابلیت استفاده در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد دارد.
  • سیم سیلیکونی که قابلیت تحمل دمای ۲۵۰ درجه را دارد.

انواع خاصی از کابل افشان سیلیکونی هم به نام دو روکش شناخته شده هستند که وجود یک لایه محافظ به عنوان روکش در اطراف رشته سیمها باعث می شود مقاومت و کارکرد آن در شرایط محیطی سخت افزایش پیدا کند.

استفاده از مواد سازنده سیم مثل قلع و سیلیکون مرغوب و خالص با درصد بالا از جمله ویژگیهای کلیدی در تولید این نوع کابلها محسوب می شود.

بازرگانی کابل افشان قلع اندود سیلیکونی

بازرگانی کابل افشان قلع اندود سیلیکونی تولید کنندگان کابل افشان قلع اندود در سراسر کشور تولیدات خود را در حجم بالا و متناسب با نیاز مصرف کنندگان عرضه می کنند‌.

عرضه مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان از طریق نمایندگیهای معتبر انجام می شود که ارتباط با آنها ضامن خرید با قیمت مناسب، کیفیت تضمین شده و خدمات پس از فروش است.

خریداران محترم از سراسر کشور می توانند از طریق راههای ارتباطی همین سایت به هر گونه اطلاعاتی که در زمینه بازرگانی کابل افشان نیاز دارند از طریق مشاوره کارشناسان فروش به راحتی دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *