قیر زیر ایزوگام موجب سوختن بدن پسربچه 8 ساله شد

قیر هیدرولیکی نوعی قیر زیر ایزوگام است. قیر هیدراته یک لایه قوی از لایه های عایق را تشکیل می دهد. همچنین مات است و مشخصه آن این است که یک لایه عایق قوی روی بتن ایجاد می کند. این قیر براق است و به این ترتیب برعکس قیر هیدراته است. قیمت ارزانی هم دارد.

با این حال، متوجه شدیم که قیر براق را نمی توان استفاده کرد، زیرا یک لایه عایق قوی تشکیل نمی دهد. قیر اکسید شده سرد نوعی قیر است که برای عایق کاری استفاده می شود.

این نوع به صورت قوی روی عایق کار می کند و با زدن آن و چند ساعت صبر می کنیم تا خشک شود و برای اینکه روی عایق کار کند باید از نوع اکسید شده بودن این نوع مطمئن شویم.

این قیر برای آب بندی شکاف های کف استفاده می شود، اما به دلیل تأثیر بدی که بر سلامتی دارد، همیشه خوب نیست. این نوع قیر شامل ورقه های قیر لاستیکی می باشد.

همچنین در موارد عایق کاری دیوار و کف و همچنین برای پشت بام استفاده می شود. مراحل مختلفی برای استفاده از قیر در فرآیند عایق کاری وجود دارد که این مراحل به شرح زیر است: ابتدا سطح را به خوبی تمیز می کنیم تا قیر روی آن بریزیم.

قیر

بعد از تمیز کردن سطح، قیر می‌زنیم و صبر می‌کنیم تا کاملا خشک شود. همچنین سطح باید عاری از هرگونه ترک یا ترک باشد. بهتر است سطح را با یک یا دو لایه قیر رنگ کنید، زیرا عایق قوی تری می شود. منابع طبیعی وجود دارد و سنگ های قیری وجود دارد که می توانیم قیر را از طریق زیر بدست آوریم:

منابع طبیعی مانند: آسفالت طبیعی و به صورت دریاچه های آسفالتی یافت می شود و از این نوع در روسازی راه ها استفاده می شود. سنگ های قیری نیز وجود دارند که سنگدانه ها هستند و در سنگفرش جاده ها نیز کاربرد دارند.

زغال سنگ وجود دارد که نوعی قیر به نام قیر است و این نوع از تقطیر زغال سنگ به دست می آید. همچنین دریافتیم که قیر را می توان از نفت خام استخراج کرد و این نوع یکی از محبوب ترین انواعی است که در حال حاضر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *