فروش کابل فشار متوسط زره نواره

کابل فشار متوسط زره نواره یکی از نمونه ها و مدل های این کابل است که با مشخصه مختص به خود تولید شده و کاربرد مشخصی دارد و در مرکز فروش آن اشکال مختلف این محصول در دسترس مشتری قرار می گیرد که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش کابل فشار متوسط زره نواره

مطالب اختصاصی در مورد کابل فشار متوسط

مطالب اختصاصی در مورد کابل فشار متوسط کابل برق فشار متوسط با هادی مس یا آلومینیوم تولید می شود که از ولتاژ یک تا ۳۶ کیلو وات برخوردار می باشد و در مناطق صنعتی و شهری مورد استفاده قرار می گیرد، این کابل در توزیع انرژی الکتریکی سه فاز یا تک فاز بکار می رود که داخل کانال یا دفن در زمین استفاده می شود.

این کابل ها دارای انواع مختلف با آمورهای سیمی، نواری با کابل های بدون هالوژن، با پلیمرهای لمینت شده، کم دود، مقاوم در برابر هیدرو کربن های نفتی، کابل زره نواره و شعله و … تولید می شود که هر نمونه ای از آن دارای کاربردهای مختلفی بوده و هر یک نیز مشخصات و ویژگی های مربوط به خود را دارد.

کابل فشار متوسط در انواع زره دار و بدون زره تولید شده و دارای یک تا سه رشته بوده و از هادی گرد فشرده شده برخوردار می باشد و دارای عایق پلی اتیلن کراسلینک شده می باشد، عایق آنها نیز در برابر اشعه خورشید و جانوران موذی مقاوم بوده است، این کابل قابلیت نصب در ساختمان ها، فضای آزاد، دفن در زیر خاک یا کانال و ترانشه را دارد.

قیمت روز کابل فشار متوسط زره مفتولی

قیمت روز کابل فشار متوسط زره مفتولی قیمت کابل فشار متوسط زره مفتولی در بازار بسته به نوع و کیفیت مختلف بوده و هر برندی بسته به هزینه های تولیدی خود قیمت های مختلفی را ارائه می کند، لذا در صورتی می توان این محصول را ارزان خریداری نمود که عمده و بدون واسطه خریداری شود.

فروش کابل فشار متوسط در بازار به وفور انجام می شود چون این محصول دارای کاربردهای گسترده ای بوده و استفاده های بالایی دارد و در بازار نیز اشکال مختلف آن را می توان خریداری نمود که قیمت های هر یک نیز متفاوت می باشد و به دلیل تنوعی که در نمونه های مختلف آن وجود دارد نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود.

سایز، زره دار، بدون زره، مسی، آلومینیومی، ضخامت و سایز کابل و … از جمله عوامل مختلفی است که در قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد، مثلا نمونه های مسی گرانتر از نمونه های آلومینیوم بوده و نمونه های ضد حریق نیز دارای نرخ بالاتری است و هر یک نیز خریداران خاص خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *