فروش کابل افشان تخت عایق

کابل ها از نظر شکل مقطع و ظاهر در دو گروه اصلی

کابل افشان تخت عایق و کابل افشان گرد بسته بندی میشوند

کابل افشان تخت به علت فواید بیشتری که نسبت به کابل های گرد دارد سبب شده یک انتخاب مناسب برای متقاضیان این کابل ها شود. همین نکته دلیلی برای اجرایی شدن طرح فروش انواع کابل افشان شده است.

چونکه علاوه بر جنس و یا اجزایی که این کابل ها را تشکیل میدهند شکل مقطع کابل هم بسیار مهم است و نکته متمایز کننده دیگری را در خود میگنجاند.

فروش کابل افشان تخت عایق

موارد کاربرد کابل افشان تخت عایق

موارد کاربرد کابل افشان تخت عایق استفاده کابل ابهر تخت عایق در موارد زیر باعث کارایی بسیار بالا آن شده است

نیاز به کابل افشان تخت عایق در آسانسور ها و بالابر ها نیاز به آن در کابل جرثقیل و سیستم های نقاله و وجود آن در کابل های متحرک در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی ، بسیار بسیار بالا است.

کابل تخت افشان برتری های زیادی نسبت به کابل های گرد دارد از جمله انها میتوان ب موارد زیر اشاره کرد

۱بیشتر بودن نسبت سطح به حجم کابل تخت از کابل گرد است که نتیجه ی آن انتقال گرمای موثرتر از کابل تخت است

۲ اِشغال کردن جای کمتر در فضاهای به اصطلاح مرده یک خصوصیت بارز آن است

۳ انعطاف پذیری عالی آن نسبت به کابل گرد

۴ وجود استحکام مکانیکی بهتر که بعد از به اشتراک گذاری تنش کششی بین هادی ، عایق و روکشی که در کابل تخت بوجود می آید.

اما ساختار کابل افشان تخت عایق از چیست ۱ هادی یا همان مس نرم شده ی افشان ( مس افشان آنیل شده کلاس 5 صورت نیاز قلع اندود ) ۲ عایق یا پی وی سی EPR کامپاند ویژه لاستیکی رنگی از جنس۳ چیدن رشته های کابل بصورت کاملا موازی۴ روکش پی وی سی ترموپلاست رابر  یا لاستیک ۵ سایز آن که در کابل تخت دارای  سطح مقاطع مختلفی است۶ کمترین دمای کاری هادی منفی ۳۵ درجه سانتی گراد و بیشترین دمای کاری در حالت نصب ۱۱۰ درجه سانتی گراد است ۷ رنگ عایق میتواند مشکی ، آبی و قهوه ای باشد ۸کمترین شعاع خمش ۶برابر قطر کابل است۹ ولتاژ تست 3500v است۱۰ ولتاژ کابل v_600_1000v 450/750 می باشد

عرضه کننده کابل افشان تخت عایق

عرضه کننده کابل افشان تخت عایق فروش کابل تخت عایق با تنوع بالا در تعداد رشته و سطح مقطع از جمله کابل افشان تک سیمه و به مراتب بالاتر  در فهرست محصول های قابل عرضه جای گرفته است. به دلیل تقاضای بسیار بالای برخی از رنجهای این کابل فروش انها به روز است و بقیه در زمان های از قبل تعیین شده برای فروش و تحویل اماده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *