فروش کابل آلومینیومی فشار ضعیف

امروزه، کابل آلومینیومی به دلیل قیمتی ارزانتر از کابل های مسی جز محصولات پرفروش در بازار داخلی می‌باشند. در واقع، کابل آلومینیومی فشار ضعیف از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و با بهره گیری ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مجهز توسط افراد متخصص در این زمینه ساخته شده و به بازار داخلی ارائه می‌شود. فروش کابل آلومینیومی فشار ضعیف از مرکز فروش مجموعه ما به صورت کاملاً مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در سطح عمده و خرده انجام می‌شود.

فروش کابل آلومینیومی فشار ضعیف

مقایسه کابل آلومینیومی فشار ضعیف و فشار قوی

مقایسه کابل آلومینیومی فشار ضعیف و فشار قوی در این قسمت با ما همراه باشید تا به معرفی جامع کابل آلومینیومی و بررسی کامل تفاوت میان کابل آلومینیومی فشار ضعیف و فشار قوی بپردازیم تا سبب افزایش اطلاعات شما درباره این محصول شویم و شما عزیزان بتوانید به آسانی و با توجه به نیاز خود اقدام به تصمیم گیری و خرید نمایید. در دنیای امروز، کابل های آلومینیومی در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند.
لازم به ذکر است که دلیل این کاربرد زیاد، ویژگی های منحصر به فرد این کابل از قبیل وزن کمتر و سبک بودن، حمل راحت، کابل کشی آسانتر و قیمت مناسب آن است.
جالب است بدانید که کابل شامل دو جزء اصلی هادی و عایق است و بنا بر نوع کاربرد دارای انواع مختلف کابل دورشته ای، فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی می‌باشد. حال می‌خواهیم به تفاوت میان کابل های فشار ضعیف و فشار قوی بپردازیم:
کابل فشار ضعیف: در این نوع کابل از پلیمرهای گوناگونی به عنوان عایق در آن استفاده می‌شود و از کاربرد های گوناگونی مانند روشنایی و انتقال نیروی محرکه به الکتروموتورها برخوردار است. سطح ولتاژی آن بین 600 ولت تا 1 کیلو ولت می‌باشد.
کابل فشار قوی: در کابل های فشار قوی و فوق فشار قوی که از ساختاری کریستالی برخوردارند از XLPE به عنوان عایق استفاده شده است که سطح ولتاژی آن از 36 کیلو ولت بیشتر است.

قیمت روز کابل آلومینیومی فشار ضعیف

قیمت روز کابل آلومینیومی فشار ضعیف به طور طبیعی، قیمت یکی از معیار های اصلی و مهم در هنگام خرید محصولات در نظر گرفته می‌شود. همان طور که در بازار داخلی ملاحظه می‌کنید قیمت روز کابل آلومینیومی فشار ضعیف دارای نوساناتی می‌باشد که به پارامترهای زیادی از جمله نوسانات ارزی، سطح تقاضای جامعه، درجه کیفیت، نوع و قیمت مواد اولیه مصرفی بستگی دارد. شایان ذکر است که مجموعه ما قیمت کابل آلومینیومی را بسیار مناسب و رقابتی در نظر گرفته است تا نه تنها رضایت مشتریان را افزایش دهد، بلکه توان خرید افراد را بالا ببرد. مشتریان عزیزی که قصد خرید این محصول را از مجموعه ما دارند می‌توانند به دو صورت حضوری و یا آنلاین با ما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *