فروش ویژه سیم برق افشان 1 در 2.5

خریداران کابل افشان می توانند در این سایت هم از فروش ویژه سیم برق افشان 1 در 2.5 برخوردار شوند و با قیمت مناسب تری این محصول را خریداری نمایند و هم اینکه می توانند از مشخصات این نوع سیم و اطلاعات فنی آن با خبر شوند.

فروش ویژه سیم برق افشان 1 در 2.5

آشنایی با انواع سیم برق افشان 1 در 2.5

 

آشنایی با انواع سیم برق افشان 1 در 2.5 سیم که یک نوع هادی الکتریسیته محسوب می‌شود برای انتقال جریان الکتریکی استفاده می‌شود، سیم‌ها به چند نوع تقسیم می‌شوند که سیم افشان یک یاز آنها می‌باشد. سیم برق افشان ۱ & 2.5 متشکل از سیم‌های مسی نازک می‌باشد که به تعداد زیادی در هم تابیده شده است و با روکش‌های مسی پوشیده می‌شود، این نوع سیم به علت استفاده از مس نرم شده بسیار نرم می‌باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
از آنجا که بیشترین کاربرد سیم‌های کابل آلومینیوم در سیم کش‌های ساختمان‌ها می‌باشد، در روکش‌های پی وی سی آنها از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود تا بتوان به وسیله رنگ‌ها علامت گذاری‌های خاص مانند تشخیص سیم نول و فاز را به راهی انجام داد.
از سیم‌های برق افشان در قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده می‌شود ولی استفاده از آنها بدون لوله‌های برق مجاز نمی‌باشد و چه در صورت رو کار و چه تو کار می‌بایست از سیم‌های افشان داخل لوله‌های مخصوص برق استفاده نمود.
سیم برق افشان ۱ در ۲. ۵ استاندارد دارای ولتاژ عایقی ۷۵۰ ولت می‌باشد و حداکثر جریان مجاز برای استفاده از آن ۳۶ آمپر است.
سیم‌های برق به طور کلی بر اساس میلی متر اندازه گیری می‌شوند و این به دان معناست که یک سیم برق ۱ در 2.5 یک رشته سیم دو نیم میلیمتری می‌باشد که خود از دو قسمت متفاوت هادی و عایق تشکیل شده است که به طور معمول در قسمت هادی آنها از مس و در قسمت عایق آنها از مواد پلاستیکی استفاده می‌شود.

توزیع گسترده سیم برق افشان 1 در 2.5

توزیع گسترده سیم برق افشان 1 در 2.5 از آنجایی که سیم برق افشان ۱ در 2.5 کاربرد بسیاری دارد و روزانه به طور گسترده‌‌ای در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود، در بازار فروش نیز به طور گسترده‌‌ای نیز توزیع می‌شود.

یکی از مراکز توزیع گسترده سیم برق افشان فروشگاه آنلاین همین سایت می‌باشد، عرضه گسترده این سایت باعث شده تا قیمت‌های آن نیز نزدیک به قیمت فروش کارخانه جات باشد.

بدین ترتیب تمامی خریداران سیم برق افشان ائم از خریداران عمده و یا خریداران خرد می‌توانند این محصول را از این سایت با قیمت مناسب و مرقوم به صرفه خریداری نمایند و در عین حال نیز از کیفیت و استاندارد بودن آن نیز اطمینان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *