فروش فوق العاده کابل آرمور دار Armomira

با توجه به اینکه کابل آرمور دار Armomira  دارای کاربردهای فراوانی می باشد، بازار مصرف درخوری نیز دارد از این رو عرضه کنندگان ابزارآلات الکتریکی با ایراد شرایط فروش فوق العاده به جذب سهم بیشتری از بازار مصرف اقدام می کنند. 

فروش فوق العاده کابل آرمور دار Armomira

اطلاعات کافی درباره کابل آرمور دار

اطلاعات کافی درباره کابل آرمور دار امروزه ما می توانیم پیشرفت و ترقی را در تمام رشته های صنعتی مشاهده کنیم و همان طور که می دانید صنعت تولید سیم و کابل از این امر مستثنی نیست.

در صنعت تولید کابل نیز برای راحتی و امنیت بیشتر اقدام به تولید انواع مختلفی از کابل کرده اند که کابل آرموردار یکی از این نوع از کابلهاست.

کابل آرمور دار چیست؟

این نوع کابل به کابل زره دار نیز مشهور است، همانطور که از این نام برمی آید در تولید این کابل لایه ای به عنوان محافظ با هدف افزایش ایمنی و استحکام به کار رفته است که این امکان را به ما می دهد تا از این کابل بتوانیم در شرایط سخت استفاده کنیم.

به بیان ساده می توان گفت در محیط های آبی و یا محیط های که امکان جویده شدن کابل توسط حیوانات جونده وجود دارد و همین طور در شرایطی که باید فشار و کشش زیادی را کابل انتقال متحمل شود، از کابل های آرمور دار استفاده می شود.

 

اجزای تشکیل دهنده کابل آرمور دار:

با توجه به کارایی های که برای این کابلها ذکر شد این کابلها باید توانایی انتقال بالایی داشته باشند به این منظور هادی در این کابلها که در اکثر مواقع از جنس مس است، آلومینیوم می باشد.

لایه عایق آن که برای شرایط آبی می باشد از جنس پی وی سی است.

لایه دیگری از جنسی پلی وینیل کلرید نیز وجود دارد که بین اجزای درونی و بیرونی مرزی محافظتی را ایجاد می کند.

لایه مهمی که در این کابل وجود دارد به صورت نوعی زره عمل می کند و از اجزای کابل در مقابل فشار زیاد محافظت می کند. این لایه در کابل های تک رشته ای برای جلوگیری از ایجاد میدان مغناطیسی قوی ناشی از عبور جریان الکتریکی از آلومینیوم و در کابل های چند رشته ای از جنس استیل می باشد. لایه دیگر، لایه ای از جنس سرب می باشد که روی عایق اولیه قرار می گیرد و لایه جداکننده لایه زره مانند و عایق پی وی سی می باشد و در نهایت لایه عایق بیرونی که روی لایه زره مانند قرار می گیرد.

کابل آرمور دار چه کاربردی دارد:

همانطور که گفته شد این کابلها دارای مقاومت بالایی در برابر فشار کشیدگی و جویده شدن می باشد، پس می توان فهمید که این کابلها در مناطق آبی، مناطقی که طوفان های زیاد رخ می دهد، در محیط های که با روغن زیاد ارتباط دارد، در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، در محیط های که ممکن است کابل انتقال مورد حمله حیوانات قرار بگیرد و به طور کلی در مناطقی که نیاز به محافظت بسیار می باشد، استفاده می گردد.

شرکت پخش کابل آرمور دار Armomira

شرکت پخش کابل آرمور دار Armomira در دنیای عرضه و تقاضا همواره شرایط فروش یک محصول در جذب خریدار تاثیر به سزایی دارد، در مورد کابل های آرموردار نیز این امر مستثنی نیست.
شرکتهای عرضه، علاوه بر فروش انواع کابل و پخش کابل آرمور دار Armomira، با طرح های روش متنوع سعی در افزایش سهم خود از بازار عرضه و تقاضا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *