فروش عمده کابل فشار متوسط زره سیمی

کابل فشار متوسط زره سیمی چیست و در کدام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی فنی و تخصصی انواع این نوع سیم و کابل البرز تهران، کاربردها و ویژگی های کیفی و کمی آن بپردازیم. معرفی مراکز فروش عمده و فعال آنلاین نیز می تواند توزیع گسترده این محصول با قیمت رقابتی را به همراه داشته باشد.

فروش عمده کابل فشار متوسط زره سیمی

اطلاعاتی در مورد کابل فشار متوسط

اطلاعاتی در مورد کابل فشار متوسط انواع کابل فشار متوسط را می توان به سه گروه کلی کابل های معمولی، فشار متوسط زره دار و مدل های سرب دار و زره دار دستبه بندی نمود که به ترتیب قابلیت تحمل فشار کم، متوسط و زیاد در توزیع انرژی الکتریکی را دارند.
از کابل های فشار متوسط عمدتاً در شبکه های عمومی و صنعتی، تاسیسات داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کابل ها را اغلب به صورت دفن کردن در کانال ها یا زیر زمین به کار می گیرند. توجه کنید که کابل فشار متوسط زره دار به کابل های کراسلینک نیز معروف هستند که با علامت اختصاری XLEP در صنعت برق شناخته می شود. بیشترین کاربرد آنها نیز اغلب برای مصارف 20 کیلو وات به بالا در صنایع مختلف به ویژه تاسیساتی است. اهمیت دادن به کیفیت و جزئیات داخلی کابل ها نقش مهمی در میزان کارآیی آنها خواهد داشت. به طور کلی جزئیات انواع سیم و کابل مشهد عبارت است از:

  • سطح مقطع هادی تا 630 میلیمتر مربع
  • جنس هادی مس آنیل شده بدون اندود
  • تولید به صورت تک و سه رشته ای
  • عایق از جنس پلی اتیلن کراسلینک شده
  • حفاظ فلزی آن، سیم مسی و نوار مسی یا ترکیبی از هر دو
  • پرکننده فیلر از جنس پی وی سی و پی ای برای کابل های سه رشته ای
  • روکش نهایی از جنس PE

توزیع گسترده کابل فشار متوسط زره سیمی

توزیع گسترده کابل فشار متوسط زره سیمی کابل های فشار متوسط در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. به همین علت انتخاب مناسبی برای استفاده و نصب در مناطق جنوبی و گرم کشور به شمار می روند. از دیگر ویژگی آنها می توان به ضد روغن بودن آنها و همچنین مقاومت در برابر هیدروکربن ها اشاره نمود.
در بازار توزیع گسترده کابل فشار متوسط سرب دار و مدل های زره دار و معمولی توسط نمایندگان فروش یا شرکت های خدماتی فعال صورت می گیرد. برای خرید و فروش عمده کابل ها با قیمت کارخانه و افزایش حاشیه سود خود در بازار هدف می توانید سفارشات خود را از طریق این مرکز و کارشناسان فروش به ثبت برسانید. از دیگر خدمات مشاوران می توان به اعلام قیمت روز این محصولات و بررسی نوسانات بازار داخلی و خارجی اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *