فروش عمده کابل افشان سیلیکونی نسوز

کابل افشان سیلیکونی نسوز:

کابل سیلیکونی نسوز به دلیل کیفیت بالا و کاربرد زیاد آن در صنایع مختلف در بازار ها به صورت عمده خریداری می شود. قیمت این سیم و کابل ها با توجه به نوع مواد اولیه کابل، روی خرید عمده تاثیر گذار است.

شرکت های معتبر زیادی وجود دارند که این کابل ها را به صورت عمده خرید و فروش می کنند که بازار پرفروشی داشته است.

 

فروش عمده کابل افشان سیلیکونی نسوز

راهنمای کامل خرید کابل سیلیکونی نسوز

راهنمای کامل خرید کابل سیلیکونی نسوز این کابل ها دارای روکشی مقاوم از جنس سیلیکون هستند که در برابر حرارت و در دماهای بالا خاصیت شیمیایی خود را از دست نمی دهند و در برابر نور شدید و مستقیم پایدارند. در بازار کابل ضد آتش نیز نامیده می شود.

این کابل ها ویژگی های فراوانی دارند نظیر:

شدت جریان ناشی از جریان الکتریسیته را تحمل می کنند، در برابر حرارت و سرما مقاوم اند، دارای انعطاف پذیری عالی، در برابر شرایط آب و هوایی مانند رطوبت بالا سازگارند، مقاومت در مقابل اشعه های مضر، هیچ گونه گاز سمی ندارند، کم دود بودن، کابل سیلیکونی در مقابل آتش درصد اشتعال پذیری اندکی دارد.

به دلیل عدم رشد باکتری و قارچ در این نوع کابل ها قابل استفاده در صنایع غذایی و پزشکی می باشد، برای همه نقاط کشور مناسب است، در برابر مواد اسیدی، روغن و….. استقامت دارد.

این کابل در همه مکان های حساس استفاده می شوند از قبیل:

در سیستم های آتش سوزی، واگن سازی و راه آهن، مدارس، موزه ها، هتل ها، فرودگاه ها، صنایع کشتی سازی، هواپیمایی، ساختمان سازی، لوازم خانگی مانند: اجاق گاز، وسایل گرمایی و سرمایی، ساختمان های اداری، صنایع پتروشیمی، نظامی، مترو و….

این کابل ها ایمنی کامل محیط را برقرار می کند و در برابر حرارت و آتش سوزی مقاوم هستند.

نمایندگی پخش کابل افشان سیلیکونی نسوز

نمایندگی پخش کابل افشان سیلیکونی نسوز نمایندگی های پخش کابل افشان نسوز در سرتاسر کشور وجود دارند که به دلیل تنوع بالا در شکل هاو طرح های متفاوت به قیمت تولید پخش می کنند.

کابل افشان نسوز قابلیت نصب زمینی دارد و دارای روکش میانی و خارجی ضخیم تری نسبت به کابل های معمولی هستند به همین دلیل تقاضا زیاد دارد.

این نمایندگی ها زمینه را فراهم می کنند تا خریداران بتوانند با اطمینان از جنس و کیفیت، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرکت های زیادی وجود دارند که این کابل ها را تولید می کنند و از طریق نمایندگی های فروش مربوط به خود، آن را در اختیار خریداران قرار می دهند.

سایت های اینترنتی معتبر و مخصوص نیز وجود دارد که انواع کابل های نسوز سیلیکونی در رنگ های مختلف را عرضه می کنند که مقرون به صرفه است و در صورت خرید عمده قیمت ها مناسب تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *