فروش عمده انواع کابل مسی

امروزه از کابل مسی در ساخت پل و ساختمان ها استفاده ی فراوانی می شود. چون هم استقامت زیادی دارند و هم میتواند رسانای جریان هم باشد البته این نکته ممکن است کمی خطر ناک باشد ولی اگر با علم‌ کافی از آن استفاده شود هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. کابل های مسی در قطر ها و اندازه های مختلف تولید می شود که هر کدام از آن ها برای کار های خاصی استفاده می شود مثلا برای آسانسور ها، پل ها، انواع بالا بر، کابل های برق و‌… از آن بهره می برند. در این مقاله به انواع کابل مسی پی خواهیم برد.

فروش عمده انواع کابل مسی

بررسی جامع انواع کابل مسی

بررسی جامع انواع کابل مسی کابل های مسی بر اساس تعداد رشته های مسی درون آن به دسته های مختلفی طبقه بندی می شود که هر کدام از آن ها کارایی خاص خودشان را دارند و در صنعت های مختلف از آن ها استفاده می شود.

انواع کابل های مسی عبارتند از :

  1. بدون شیلد
  2. شیلد به صورت فویل پیچیده شده
  3. شیلد تنیده شده
  4. زوج سیم به هم تابیده شده

این چهار نمونه از پر کار برد ترین کابل های مسی است که روی آن هارا پلاستیک فشرده تشکیل داده است و در صنعت های مختلف به خصوص صنعت پتروشیمی کار برد زیادی دارد. از کابل های مسی برای متصل کردن کامپیوتر ها، در مخابرات، کانال های برق، سیم کشی های برق منازل و… بهره می برند.

شرکت پخش انواع کابل مسی

شرکت پخش انواع کابل مسی فروشگاه ها ی بزرگی هستند که انواع کابل مسی را به فروش می رسانند. همان طور که می دانید کابل مسی یکی از مهم ترین تجهیزات در مهندسی برق است و کار برد زیادی هم دارد و افراد زیادی برای ساختمان ها و… آن را خریداری می کنند اما چگونه می توان کابل مسی خوب و مرغوب با قیمت مناسب پیدا و خریداری کرد؟ سایت و فروشگاه اینترنتی ما یکی از بهترین شرکت های پخش انواع کابل مسی در ایران است که همه نوع آن را در اندازه ها و نام های مختلف با روکش های مناسب تولید و عرضه می کند تا به دست شما مصرف کنندگان گرامی برسد تا بهترین بهره برداری را از این محصولات کنید. اگر به دنبال کابل های مستحکم و بدون زدگی در روکش آن می گردید پیشنهاد می کنم حتما سری به سایت اینترنتی فروش انواع کابل ما بزنید. همانطور که می دانید قیمت ها افزایش پیدا کرده و کیفیت ها پایین آمده ولی ما محصولاتمان با کیفیت بالا و با قیمت مناسب به فروش می گذاریم. شرکت توزیع ما به شما عزیزان اطمینان خاطر صد در صدر بابت محصولاتش می دهد پس با خیال راحت خرید کنید و در زمان کم تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *