فروش بهترین کابل افشان 3*1.5

بهترین کابل افشان 3*1.5 را در سایز هایی استاندارد به دایره فروش اضافه نموده و از این رو با گستردگی دامنه پخش آن ها، فضای اینترنتی را به امور بی شمار و سریع تجاری اختصاص می دهیم. به این نحو برای عرضه آن ها بسته بندی های شاخصی را هم تعبیه می کنیم.

فروش بهترین کابل افشان 3*1.5

دانستنی هایی درباره انواع کابل افشان

دانستنی هایی درباره انواع کابل افشان از بیشترین احتیاجات مهندسان در امور برقی، تاسیساتی و حتی ساختمان های مسکونی وجود امکاناتی همچون کابل های افشان هستند که به عنوان نمونه های عایق از آنها نام برده می شود.

محصولات مصرفی در این راستا به انواع مختلفی قابل تقسیم بوده که به شرح کوتاه هریک از آن ها تا حدی اکتفا می نماییم :

  1. ۰/۷۵*۲ : این موارد برای وسایلی به استفاده می رسند که دارای تنش فیزیکی متوسط و رو به پایین هستند. از این رو برای خیلی از لوازم منزل به مانند ماشیت لباسشویی، تجهیزات آشپزخانه ای، اماکن اداری و خیلی از این دسته ها کاربرد دارند. هم چنین در وسایل گرمایشی هم می توان تا حدی از آنها بهره یافت اما دقت نمایید که زیاد در تماس با این وسایل حرارت ده قرار نگیرند.
  2. ۱*۳ : دارای سه رشته هستند و بیشتر برای تجهیزاتی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به، کابل هایی با انعطاف بالا دارند. از این رو حتی برای مکان هایی هم که دارای اتصالات متحرک هستند مناسب به نظر می رسند. تا سطح کمی در برابر خوردگی های موجود از خود مقاومت نشان می دهند.
  3. ۱۰*۲ : در الکتروموتورهای تک فاز جریان های برقی را به راه می اندازند. از سویی این امکان را به وجود آورده که قدرت این انتقالات به صورت دائمی یا موقت باشد. در واقع در منازل مسکونی به عنوان کابل های اصلی از آنها استفاده می شود.
  4. ۴*۳ : سه رشته سیم با رنگ های آبی، قرمز و قهوه ای دارند و از نرمی فوق العاده ای بهره مند هستند. از سویی این نمونه ها می توانند دمای مختلف را تحمل کنند. بنابرای منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه اثری را بر روی آن ها نمی گذارند.
  5. ۶*۲ : این مدل ها به شکل کلاف یا قرقره از بسته باز می شود به این دلیل که، دارای متراژ بیشتری از سایر تولیدات موجود هستند.
  6. ۲۵*۳ : از مس تشکیل شده و هادی خوبی به حساب می آید. این اقلام را در بسیاری از مراکز خرید با استاندارد هایی بالا به فروش می رسانند.

مرکز نمایندگی کابل افشان 3*1.5

مرکز نمایندگی کابل افشان 3*1.5 مهم است که بگوییم مرکز نمایندگی اجناس یاد شده بالا ترین اطمینان را برای خرید كابل 3*1.5 به وجود می آورد. 

در این زمینه معمولا بهترین کابل افشان با داشتن برگه سلامت به کلیه مراجعین ارائه می گردد.

از سویی بنا به درخواست خریداران بیشترین تلاش این مرکز بر روی توزیع كابل افشان سبک تخت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *