عرضه مستقیم کابل زره نواری فشار متوسط سیمی

کابل زره نواری فشار متوسط سیمی از پرکاربرد ترین انواع کابل می باشد که توسط شرکت ها به صورت مستقیم در بازار عرضه می گردد. کابل زره نواری نوعی کابل بسبار ضخیم و مقاوم است که از ترکیب فلزات مختلف ساخته می شود. در تهیه این نوع کابل از فلزاتی مثل آلمینیوم، مس، برنج و آهن استفاده می شود، در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

عرضه مستقیم کابل زره نواری فشار متوسط سیمی

کابل زره نواری خوب باید از چه جنسی باشد؟

کابل زره نواری خوب باید از چه جنسی باشد؟ با توجه به توضیحاتی که در بالا خدمتتان ارائه شد شاید برایتان سوال شود یک کابل زره نواری خوب باید از چه جنسی باشد؟ که در ادامه به این پرسش نیز پاسخ داده ایم.

این صحیح است که کابل های زره نواری از ترکیب فلزات مختلف تولید می شوند اما کابل زره نواری مرغوب و با کیفیت می بایست از یک جنس فلز تهیه شده باشد. مناسب ترین نوع فلز برای تهیه کابل زره نواری آلومینیوم می باشد.

آلومینیوم خاصیت الکتریسیته بسیار زیادی دارد و طبق تحقیقات می تواند بهترین‌ گزینه برای تولید کابل زره نواری باشد. دلیل اینکه گفته شده آلومینیوم برای تولید این نوع کابل مناسب است مزایای بسیار زیاد این نوع فلز می باشد که در ادامه به چند مورد اشاره نموده ایم.

الکتریسیته بسیار بالا

الکتریسیته موجود در فلز آلمینیوم باعث رسانا شدن کابل می شود و جریان برق در این نوع کابل را سرعت بیشتری می بخشد.

مقاومت بالا

استفاده از فلز آلمینیوم در تهیه کابل زره نداری باعث مقاوم شدن آن می شود و این نوع کابل می تواند در برابر تنش های جریان برق بسیار مقاومت کند.

ضد نیرو های خارجی

در برخی محیط ها نیروهای خارجی مثل حرارت خورشید و باد و باران به کابل آسیب می رسانند، اما اگر در تهیه کایل زره نواری از آلمینیوم استفاده شود این نیرو ها قادر به آسیب زدن نخواهند بود.

قطب تولید کابل زره نواری فشار متوسط

قطب تولید کابل زره نواری فشار متوسط قطب تولید کابل فشار ضعیف یا فشار متوسط زره نواری کشورمان ایران می باشد و سالانه تعداد انبوهی کابل زره نواری توسط شرکت های ایرانی تولید می شود. شرکت های بسیار زیادی در سراسر ایران به تولید انواع کابل پرداخته اند.

این شرکت ها تمام تلاش کارکنان خود را به کار می گیرند تا بتوانند این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان برسانند. هدف این شرکت ها از این همه تلاش به دست آوردن رضایت مردم کشورمان  می باشد که تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده اند.

قیمت کابل زره نواری نیز با توجه به میزان مرغوبیت آن معین می شود وهر جقدر این کابل کیفیت بالایی داشته باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *