عرضه مستقیم کابل ابزار دقیق آرمور دار

کابل آرموردار یا زره دار یکی از ابزار های کاربردی در سیستم های انتقال برق به شمار می رود و از متریال های گوناگونی ساخته می شود. این محصول صنعتی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه می شود. برای اطلاع از شرایط دقیق عرضه و پخش کابل افشان می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

 

عرضه مستقیم کابل ابزار دقیق آرمور دار

بررسی جامع کابل ابزار دقیق آرمور دار

بررسی جامع کابل ابزار دقیق آرمور دار برای شناخت صحیح این محصول ابتدا باید آن را به طور دقیق و جامع بررسی و ارزیابی کنید.

قدرت هادی و رسانایی این کابل ها بسیار بالا بوده و همچنین قدرت انتقال برق آنها چیزی در حدود یک کیلو ولت و یا بیشتر می باشد.

در هنگام ساخت این دسته از کابل ها عموما از عایق پی وی سی استفاده می شود که دلیل این امر افزایش مقاومت آنها را مقابل رطوبت و همچنین بهبود خواص و ویژگی های الکتریکی کابل مورد نظر می باشد.

لایه میانی این محصول عموما از جنس پلی وینیل کلرید بوده که یک نوع مرز را میان لایه های درونی و بیرونی ایجاد می کند.

وجود زره در کابل ساختمانی به منظور انتقال فشار های الکتریکی به درون زمین ضروری است. این زره همچنین می تواند در مقابل شوک های الکتریکی قوی و ضربات گوناگون مقاومت کند.

در بعضی مواقع از فلزاتی مانند سرب برای ایجاد روکش خارجی استفاده می شود. دلیل استفاده از این فلز نیمه هادی بودن آن می باشد. از دیگر فلزات کاربردی در هنگام ساخت آن ها می توان به آلومینیوم اشاره نمود.

کابل ضد آتش یکی دیگر از انواع این محصولات بوده که در برابر حریق و آتش سوزی مقاوم است. این محصول می تواند محدوده دمایی مشخصی را در هنگام مواجهه با آتش تحمل کند.

استفاده از محافظ هایی مانند شیلد نواری و یا ترکیبی به منظور دفع امواج الکترومغناطیس و مزاحم در کابل های ضد حریق ضروری است زیرا این امواج می توانند منجر به ایجاد حملات فرکانسی شدید در کابل ها گردند.

قیمت عمده کابل ابزار دقیق آرمور دار

قیمت عمده کابل ابزار دقیق آرمور دار قیمت کابل مسی به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می توانید از نرخ روز آنها مطلع شوید؟

قیمت یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید این محصول است که تابع عوامل گوناگونی مانند جنس و نوع کابل می باشد.

این محصولات قیمت ثابتی ندارند و برای اطلاع از نرخ جدید آنها باید لیست قیمت را تهیه کرده و یا با کارشناسان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که قیمت عمده آنها بسیار مناسب بوده زیرا مشتری می تواند حجم بالایی از محصول مورد نظر را با کیفیتی مناسب تهیه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *