صادرکننده کابل افشان دو رشته

کابل افشان دو رشته از جمله محصولاتی است در سیم کشی های صنعتی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تولید کننده های بسیار خوب و نام آشنایی در داخل کشور دارد و با توجه به کیفیت بالای محصولاتش از صادرات خوبی نیز برخودار است. تجار و صادرکننده انواع کابل افشان، این محصول را به کشور هایی نظیر عراق، عمان، افغانستان، قطر و غیره صادر می کنند.

صادرکننده کابل افشان دو رشته

اسامی 5 واردکننده اصلی کابل دو رشته

اسامی 5 واردکننده اصلی کابل دو رشته ایران در منطقه خاورمیانه جزو کشور های برتر در زمینه تولید انواع سیم و کابل می باشد و به نوعی در این منطقه تامین کننده ای مهم برای خرید انواع کابل افشان و سایر کابل های مخابراتی به شمار می رود.

کابل دو رشته در مقایسه با سایر سیم و کابل های تولیدی از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار هستند چرا که مواد کاربردی بسیار بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارند. به همین دلیل روند تولید آن بسیار بیشتر از سایر کابل ها می باشد.

باید در نظر داشته باشیم که کابل دو رشته خود در استاندارد های مختلف تولید می شود و کارخانه های تولید کننده اغلب بر اساس استاندارد کشور واردکننده این محصول را تولید و در اختیار مشتریان خارجی قرار می دهند.

از جمله کشور های واردکننده انواع سیم کابل ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عراق
  • لبنان
  • عمان
  • افغانستان
  • پاکستان

شرکت های مختلفی در ایران هستند که در زمینه صادرات انواع سیم و کابل فعالیت می کنند.

قیمت شگفت انگیز کابل افشان دو رشته

قیمت شگفت انگیز کابل افشان دو رشته کابل افشان دو رشته می تواند در مدل های مختلف و حتی در سایز های مختلف با تعداد رشته سیم های متفاوتی تولید و به بازار عرضه شود. هر یک از این محصولات بر اساس میزان و مقدار متریالی که استفاده شده اند دارای قیمت فروش متفاوتی نیز هستند.

برخی کابل های افشان قلع اندود می شوند که این مدل از کابل ها نیز دارای قیمت متفاوت تری هستند. میزان تحمل ولتاژ و جریان در كابل افشان چند رشته نسبت به کابل دو رشته کامل متفاوت است و قیمت بیشتری هم دارد. به عنوان مثال كابل افشان دوربین از عملکرد ضعیفی برخوردار است و تحمل ولتاژ و جریان آن بسیار پایین می باشد.

اگر بخواهیم در هنگام خرید کابل افشان دو رشته با قیمت های شگفت انگیزی نیز روبرو شویم بایستی حجم خرید و میزان سفارش خود را افزایش دهیم. این امر در نهایت موجب خواهد شد قیمت خرید سیم افشان دو رشته بسیار مناسب گردد.

آنچه مسلم است کشور های وارکننده و حتی تاجران صادر کننده انواع سیم و کابل در ایران و کشور های خارجی حجم خرید بسیار بالایی دارند. بنابراین این می توان گفت قیمت ارائه شده به این دسته از مشتریان می تواند بسیار ارزان تر از خریداران جزئی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *