صادرات کابل جوش لاستیکی

کابل جوش لاستیکی چیست و چه مزیت های نسبت به مدل های دیگر دارد؟ صادرات ارقام تولیدی در کارخانجات داخلی اغلب به چه کشورهایی صورت می گیرد؟ در مورد کاربرد، قیمت خرید و همچنین ویژگی نسبی انواع کابل های لاستیکی نسوز چه اطلاعاتی دارید؟

صادرات کابل جوش لاستیکی

کابل جوش لاستیکی بهتر است یا کابل جوش pvc

کابل جوش لاستیکی بهتر است یا کابل جوش pvc به انواع کابل ها که برای بکارگیری در مدارهای جوشکاری الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند، کابل جوش می گویند. این محصولات از چند لایه داخلی و بیرونی تشکیل شده اند که شامل یک رسانای استاندارد از جنس مس و یک لایه عایق حرارتی از جنس لاستیکی یا پی وی سی است.
سایز رسانای بکار رفته در تولید ین محصول می تواند بین 8 AVG تا 500 KCMIL  متغیر باشد. همچنین عایق های بکار رفته در تولید کابل جوش تحت تاثیر جنس و کیفیت قابلیت تحمل دما بین 90 تا 150 درجه سانتی گراد را دارا هستند.
شاید برای شما این سوال پیش آید که آیا کابل جوش های لاستیکی بهتر است یا مدل های تولید شده از جنس PVC؟ در پاسخ باید گفت که با توجه به نوع کاربرد و جوشکاری می توان از انواع مختلف این محصول استفاده نمود. به طور کلی می توان این دو مدل کابل جوش را از نظر ویژگی های زیر مورد بررسی قرار داد:

  • عایق ضد رطوبت: هر دو مدل لاستیکی و PVC کابل های عایق ضد رطوبت هستند و قابلیت استفاده در محیط های مرطوب را دارند.
  • انعطاف پذیری و طول عمر: بدون شک میزان انعطاف پذیری و عمر مفید انواع کابل PVC به مراتب بیشتر از مدل های لاستیکی است.
  • نوع جوشکاری: هر دو مدل کابل جوش مناسب برای جوشکاری های قوس الکتریکی و پلاسمائی هستند.
  • مقاومت در برابر نوسانات: انواع کابل جوش PVC و لاستیکی بسته به درجه کیفی در مقابل فشار و نوسان جریان مقاوم مناسبی از خود نشان می دهند.

قیمت خرید کابل جوش لاستیکی

قیمت خرید کابل جوش لاستیکی بدون شک یکی از فاکتورهای مهم در خرید عمده و سفارشات صادراتی انواع کابل های جوش، قیمت و نرخ فروش آنها است. عوامل مهمی مانند سایز کابل، متراژ سارشی آن، جنس سیم، جنس عایق، رنگ و مدت زمان گارانتی نقش مهم و تعیین کننده ای در افزایش یا کاهش قیمت ها خواهند داشت.
شرکت های فعال در بازار به خوبی با این عوامل آشنا هستند اما همواره به دنبال یک تامین کننده مناسب جهت سفارش خرید کابل با قیمت کارخانه به ویژه در شهرستان ها می باشند. برای این منظور تمامی خریداران عمده می توانند از طریق نمایندگان فروش آنلاین این مرکز کلیه سفارشات سالیانه خود را با قیمت کف بازار از شرکت تولیدی و بدون واسطه دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *