صادرات انواع کابل افشان 4*10

کابل افشان 4*10 چیست و چه کاربردهایی دارد. برای صادرات انواع این محصول، اطلاع از قیمت خرید عمده، نوسانات بازار تجارت جهانی و همچنین قوانین و مقررات صادراتی آن اهمیت زیادی دارد. ما اینجا هستیم تا کلیه اطلاعات فنی را در مورد این محصولات به صورت کاملاً حرفه ای در اختیار شما قرار دهیم.

صادرات انواع کابل افشان 4*10

اطلاعات کلی درباره کابل افشان 4*10

اطلاعات کلی درباره کابل افشان 4*10 انواع کابل های افشان به محصولاتی می گویند که هادی آنها از نوع گروه پنج است. به همین علت نیز به کابل های انعطاف پذیر معروف هستند. جنس رسانای این محصول از مس است. همچنین چهار رشته سیم دارد که به رنگ های آبی، قرمز، قهوه ای و مشکی تولید می شود. عایق این نوع کابل ها نیز از جنس پی وی سی است و دارای ضخامت یک میلی متر می باشد.
در کابل های 4*10 افشان تعداد رشته های هر غلاف حدود 80 عدد است و قطر هر کدام از آنها 0.4 میلیمتر می باشد. همچنین باید اشاره کرد که میانگین مجموع و کلی قطر خارجی این کابل ها 18 میلی متر است. حداکثر جریان مجاز در هنگام استفاده از کابل های افشان 61 آمپر برای کانال های برق و لوله های ساختمانی است. از جمله مهمترین کاربردهای انواع کابل افشان 4*10 نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بکارگیری برای الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز
  • برای برق رسانی موقت یا دائم به انواع دستگاه های صنعتی
  • برق رسانی برای منازل مسکونی تا سه واحد
  • مناسب برای راه اندازی لوازم برقی

همچنین باید اشاره کرد که انواع کابل افشان از نظر میزان ولتاژ به دو گروه با ولتاژ نامی 300/300 ولت و کابل های با ولتاژ 500/300 ولت دسته بندی می شوند.

قیمت کابل افشان 4*10 صادراتی

قیمت کابل افشان 4*10 صادراتی در کشور کارخانجات متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع کابل افشان سبک و صنعتی فعالیت دارند. شناخت برندها و قابلیت نوع کاربری محصولات تولیدی نقش مهمی در استفاده و تشخیص مدل های باکیفیت برای صادرات به کشورهای مختلف را دارد.
قابل ذکر است که قیمت کابل افشان 4*10 صادراتی با توجه به ویژگی های فنی آن مانند جنس هادی و روکش، تعداد رشته در هر سیم، جنس و ضخامت غلاف، قطر متوسط کابل و دیگر ویژگی های فنی متغیر است.
البته نوسانات بازار مانند میزان عرضه یا تقاضا در کنار هزینه های تولیدی، قوانین و مقررات صادراتی و … نیز می توانند در افزایش یا کاهش قیمت صادرات کابل افشان تاثیرگذار باشند. به عنوان تامین کننده این محصولات زمینه های لازم را برای صادرات عمده انواع کابل برق خانگی و ساختمانی فراهم آورده ایم. استعلام قیمت ها و آگاهی از موجودی انواع کابل با برندهای معتبر نیز از طریق مشاوران فروش آنلاین امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *