شرکت وارداتی کابل مسی 16

کابل مسی 16 که در صنعت برق استفاده های فراوانی دارد و از رشته های مس با یک روکش پی وی سی معمولا تشکیل می شوند که دارای ویژگی های متفاوت و شکل های مختلف می باشد و دامنه استفاده و کاربرد این کابل ها در صنعت و به طور ویژه و مخصوص صنعت برق می باشد . کابل usb مسی در سایز های مختلف جهت مصارف گوناگون صنعتی و به طور ویژه در صنعت برق تولید و عرضه می شوند .

شرکت وارداتی کابل مسی 16

معرفی و شناخت کابل مسی 16

معرفی و شناخت کابل مسی 16

کابل 16 متری شاید بیشتر از سایز های دیگر آن کاربرد داشته باشد و کلا در تولیدات کابل های مسی تنوع سایز بالاست و خب کاربرد این سایز معمولا بیشتر از سایر سایز های آن است . از آنجایی که فلزات رسانای برق هستند و در بین فلزات مختلف نیز این خاصیت تفاوت های مختلف دارد و میزان رسانایی در فلزات مختلف متفاوت است که این خاصیت مهم در فلز مس نسبت به سایر فلزات رسانای دیگر بسیار بیشتر و قوی تر است ، از این رو در صنعت برای انتقال برق و سایر موارد اینچنینی این فلز پر کاربرد تر می باشد و البته کابل های دیگری نظیر کابل های آلومینیومی نیز پرکاربرد بوده ولی قدرت رسانایی مس از آلومینیوم خیلی بیشتر بوده و برای انتقال برق مناسب تر می باشد . فلز مس به خاطر خاصیت بالای رسانایی و همچنین انعطاف پذیری بالا در مصارف زیادی کاربرد دارد و در برق کشی ساختمان ها و غیره بسیار پر مصرف می باشد و البته دامنه استفاده از مس و کابل های مسی بسیار گسترده تر است و شما در کوچکترین وسیله های برقی نیز با فلز مس سرو کار دارید و البته متوجه قطر کابل هم حتما شده اید که در وسیله های برقی قطر کابل جرثقیل سقفی در کوچکترین اندازه های خود هستند اما همان رشته های بسیار ظریف و باریک توانسته اند ولتاژ های بالای برق را انتقال دهند .

بازار فروش کابل مسی 16 متری

بازار فروش کابل مسی 16 متری

کابل های مسی و غیره برای ولتاژ های مختلف تهیه و تولید می شوند که در ساخت و تولید کابل های مسی نیز اینگونه است و به ترتیب برای ولتاژ های ضعیف و متوسط و قوی و ولتاژ های بسیار قوی تولید می شوند و برای هر ولتاژی از کابل متناسب با آن باید استفاده کرد . کابل های مسی نیز در بازار مثل هر تولیدات دیگری دارای کیفیت های متفاوت است و برای کارایی و استفاده بهتر مسلما باید به سراغ تولیدات با کیفیت بالاتر رفت و البته در بازار با نمونه کابل مسی وارداتی نیز روبرو هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *