شرکت تولیدی کابل افشان برق

کابل افشان برق در میان لوازم و ابزارآلات برقی نامی شناخته شده به نظر می رسد. شرکتهای تولید سیم و کابل البرز تهران به منظور تامین نیاز داخلی و نیز صادرات آن، اقدام به فعالیت در این زمینه نموده اند. امروزه با وجود روشهای متنوعی که برای خرید این محصولات وجود دارد براحتی می توان آن را تهیه نمود.

شرکت تولیدی کابل افشان برق

بررسی میزان صادرات کابل برق

بررسی میزان صادرات کابل برق صنعت سیم و کابل مشهد  در ایران از سالها پیش به فعالیت مشغول بوده است؛ اما پس از خروج شرکتهای خارجی از کشور، تولید آن به شدت کاهش یافته و نیاز بازارهای داخلی از طریق واردات تامین می شد.
اما در نیمه دهه هفتاد اولین واحدهای تولید آن فعالیت خود را آغاز کرده و اساس آن را صرفاً بر فراهم نمودن نیاز بازار کشور قرار دادند. دیری نگذشت که روند پیشرفت این کارخانه ها افزایش پیدا کرد و اولین کابلهای سربی و پس از آن نمونه های نسوز کابل برق به تولید انبوه رسید. تولید کابلهای ولتاژ بالا از دستاوردهای دیگر این شرکتها به شمار می رفت و بدین ترتیب جایگاه ایران در میان ده کشور برتر دنیا در تولید کابل و سیم برقی مطرح شد.
میزان صادرات کابل به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه همواره رونق داشته است. سیم و کابل قریب به نیمی از صادرات مربوط به وسایل برقی را به خود اختصاص داده است.
سیم و همچنین کابل برق مهمترین محصول در بین تجهیزات برقی به حساب می آید که به دلیل استفاده صنایع مختلف از آن کالایی پرکاربرد و به طبع پرفروش تلقی می شود. البته از جمله عوامل موثر بر رونق تجارت این کالا موضوع تحریمها بوده که به همین دلیل بازار آن دچار نوساناتی بوده است؛ اما در کل می توان گفت صنعت تولید کابل و سیم برقی در کشور ما پتانسیل بسیار خوبی برای تبدیل شدن به صنعتی ارزآور و پولساز دارد که در صورت حمایت نهادهای دولتی این امر محقق می شود.

پخش عمده کابل افشان برق

پخش عمده کابل افشان برق کابل افشان برق منعطف چند سیم تک رشته داخل خود دارد. این محصول از دو جزء هادی و عایق در ساخت خود بهره گرفته است. جنس آن معمولاً مس و یا پی وی سی بوده و به دلیل شاخص انعطاف پذیری بالایی که دارد می توان آن را به هر شکلی خم کرد.
نه تنها سیستم های تصویری بلکه سایر لوازم خانگی و ماشین آلات و نیز وسایل الکترونیکی از آن در تولیدات خود بهره می گیرند.
كابل افشان کنترل و كابل افشان جوشکاری از دیگر مدلهای کابل است که به دلیل کارایی فراوان مورد توجه صاحبان صنایع می باشد.
پخش عمده این محصولات دسترسی افراد به آن را تسهیل نموده است؛ چرا که برخی از افراد ترجیح می دهند حجم زیادی از این کالا را با قیمتی کمتر خریداری نمایند که توزیع عمده این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *