شرکت تولیدی سیم برق افشان 2.5

شرکت تولیدی سیم برق افشان 2.5 محصولاتش را از بهترین متریال ساخته و عرضه می کند. گفتنی است که موارد کاربرد این گونه سیم ها بسیار زیاد بوده و برای همین، مشتریان بی ‌شماری دارد. سیم هایی را که معتبرترین کارخانه می سازد، از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد و از سویی، تضمین شده ارائه می شوند.

شرکت تولیدی سیم برق افشان 2.5

علل استفاده از سیم برق افشان 2.5

علل استفاده از سیم برق افشان 2.5 در زمینه علل استفاده از سیم برق 2.5 می توان به موارد متفاوتی اشاره نمود. یکی این که این محصولات از مس نازک تولید شده اند که و به اندازه کافی نرم می باشند و همین ویژگی منعطف بودن، سبب شده تا به آسانی در هر جایی از آن کار بگیرند. بیشتر هم در ساختمان سازی از این نوع سیم استفاده به عمل می آورند.

این گونه از سیم های افشان، ولتاژ نامی 450/750 ولت است که توسط شرکت سازنده به صورت استاندارد تولید شده و قبل از این که وارد بازار شود، آزمایشگاه های ضروری روی آن صورت گرفته است. قابل ذکر است که این سیم ها از 50 رشته با قطر 0.25 میلیمتر مس ساخته شده اند.

این گونه از کالا را با جنس پی وی سی نیز پوشانده و از سوی دیگر، ضخامت عایق آن 0.8 میلیمتر می باشد. از این محصول در کنار ساختمان سازی، در مکان های خشک، لوله ها، تاسیسات الکتریکی و غیره جاهای دیگر هم استفاده می نمایند. آن را می توان با رنگ های متنوعی نیز تهیه کرد که عبارتند از:

  • سیم با رنگ سبز
  • سیم با رنگ قرمز
  • سیم با رنگ آبی
  • سیم با رنگ مشکی

قیمت شگفت انگیز سیم برق افشان 2.5

قیمت شگفت انگیز سیم برق افشان 2.5 برای این که بتوانید با قیمت شگفت انگیز سیم برق افشان 2.5 را تهیه کنید، نیاز می باشد تا به مرکزی سر بزنید که به صورت مستقیم به ارائه کالا می پردازد. از این طریق، حتی مشتریانی که قصد خرید عمده را دارند، خواهند توانست که مرغوب ترین محصول را به دست آورند و تخفیف های منصفانه ای نیز دریافت کنند.

گفتنی است که این سیم ها بر اساس کیفیت و درجه خلوص مس به کار رفته و همچنین جنس و ضخامت پوششی که دارند، ارزش گذاری می شوند. همینطور شرکتی که در کار ساخت این نوع سیم است نیز نقش بارزی در قیمت گذاری محصولات خود دارد.

روی هم رفته، این سیم ها را امروزه در ایران برند های معتبری می سازند که مجموعه ما، بهترین ها را جهت فروش آماده می کند. اگر در پی خرید محصولاتی هستید که از کیفیت بالا برخوردار می باشند و در همین حال ارزان اند، با شماره هایی که مشاهده می کنید، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *