سفارش عمده کابل جوش سایز 70*2

جهت سفارش عمده کابل جوش سایز 70*2 می توانید به سایت های تخصصی فروش کابل جوش مراجعه نمایید. در این سایت‌ها جدول هایی وجود دارد که متراژ و سایز کابل و انواع مختلف کابل جوش در آن ذکر شده که به تناسب کاربرد می توانید اقدام به سفارش کابل جوش مد نظرتان به صورت عمده نمایید.

سفارش عمده کابل جوش سایز 70*2

روش انتخاب کابل جوش درجه یک

روش انتخاب کابل جوش درجه یک کابل جوش کابلی را می گویند که جهت استفاده در مدارهای جوشکاری الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل عموماً از یکی از رسانای استاندارد تشکیل شده است و دارای یک لایه EPDM که یک عایق حرارتی نئوپرن است، می باشد.

جهت انتخاب کابل درجه یک شما میتوانید ابتدا لایه EPDM را بررسی کنید. چنانچه این لایه قابلیت تحمل دمای ۹۰ تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد را دارا باشد، کابل از مقاومت بالایی برخوردار است و به نوعی کابل درجه یک به شمار می‌رود.

معمول‌ترین کابل جوشکاری، کابل جوشکاری کلاس K می باشد که عموماً دارای جلد قرمز و مشکی است. این نوع از کابل ضعیف و ساده بوده و اغلب موارد برای مصارف معمولی پرکاربرد است. اما کابل جوشکاری کلاس m بسیار با دوام تر و منعطف تر می باشد و جنس آن فلوئورسنت می باشد.

در نتیجه هنگامی که می خواهید کابل درجه یک جوشکاری را انتخاب کنید، می بایست کلاس آن را مد نظر قرار دهید و این موضوع را بدانید که کابل های کلاس m کابل های بهتری بوده و کابل های کلاس K کابل های ضعیف تری می باشند.

زیرا در تهیه کابل کلاس m از مواد باکیفیت تری استفاده شده است که این امر موجب می‌شود قیمت کابل های کلاس M حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد نسبت به کابل‌های کلاس K بیشتر شود. همچنین مقاومت و انعطاف پذیری این نوع کابل ها به خاطر استفاده از جنس بهتر در تولید آنها بسیار بالاتر است و در محیط های خشن عموماً از این نوع از کابل ها استفاده می شود.

بازار خرید کابل جوش سایز 70*2

بازار خرید کابل جوش سایز 70*2 در سراسر کشور بازارهای خرید بسیاری جهت تهیه کابل جوش سایز 70*2 وجود دارد. سایز بندی کابل جوش بسیار متنوع است و در اندازه های گوناگونی تولید و روانه ی بازار شده است. جهت خرید شما می توانید به صورت مستقیم به هر یک از این بازارها مراجعه نمایید و کابل جوش مورد نظرتان را تهیه کنید.

البته در سال‌های اخیر تهیه این نوع کابل ها به صورت حضوری و مستقیم با اقبال کمی مواجه هستند و اغلب مشتریان ترجیح می دهند تا این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان، به راحتی و خیلی ساده آن را تهیه و خریداری نمایند. بنابراین بازارخرید اصلی این نوع از کابل ها، سایت های اینترنتی به شمار می رود که با ارائه تنوع گوناگونی از برندها و کیفیت ها، اقدام به فروش غیر حضوری این محصول می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *