ریختن عسل طبیعی برادران در جاده موجب برخورد شدید دو خودرو سنگین بهم شد

شیرین کردن غذا روشی موثر برای افزایش طعم و مزه است. با این حال، شیرین کردن در عصر روشنگری بدنام شده است. عسل دو برابر شکر اثر شیرین کنندگی دارد، به این معنی که می توانید قند مصرفی خود را کاهش دهید اما همچنان طعم دلخواه خود را داشته باشید. علاوه بر این، عسل دارای بسیاری از مواد مفید دیگر است که شکر ندارد.

در تولید عسل طبیعی برادران ، مولکول ها به گلوکز و فروکتوز تبدیل می شوند. بنابراین بدن ما مجبور نیست این کار را انجام دهد و بنابراین تأثیر ملایم تری بر سطح قند خون دارد.

طبق تحقیقات، عسل می تواند رشد باکتری های مضر در روده را تضعیف کند و در عوض باعث رشد باکتری های خوب شود. وقتی عسل خام و فرآوری نشده باشد بهترین اثر را می گیرید.

مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد ترکیبات فعال عسل می تواند به تحریک سیستم عصبی و عملکرد مغز کمک کند. از جمله، عسل می تواند حافظه را بهبود بخشد و می تواند به عنوان یک عامل ضد اضطراب عمل کند.

عسل

در زمان سرما، بسیاری از مردم به طور خودکار عسل را به عنوان یک محصول تسکین دهنده می دانند. و با مطالعاتی که نشان می دهد عسل دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که به کاهش التهاب تنفسی کمک می کند، به خوبی مطابقت دارد.

بسیاری از مردم برای استراحت درست قبل از خواب مشکل دارند و به ندرت در صبح احساس استراحت می کنند. سپس ممکن است ارزش امتحان کردن یک فنجان شیر گرم یا چای گیاهی با عسل را داشته باشد.

این نوشیدنی به افزایش مداوم انسولین کمک می کند در حالی که سروتونین آزاد می شود. به نوبه خود به ملاتونین تبدیل می شود، که هورمون مسئول تنظیم خواب است.

عسل نیز بسیار شیرین تر از شکر سفید است و با مقدار کمتری همان خاصیت شیرین کنندگی را دارد. عسل نه تنها به غذا طعم می بخشد، بلکه سایر مواد را نیز برجسته و متعادل می کند.

عسل به عنوان غلیظ کننده در سس ها، سس ها و مارینادها عمل می کند. عسل رطوبت موجود در مواد غذایی را حفظ کرده و ماندگاری محصولات پخته شده را افزایش می دهد. عسل دو برابر شکر شیرین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *