درختان لیمویی که به نام چهار فصل معروف هستند

شبکه ای از ریشه های قدرتمند و جانبی، نه چندان دور از سطح زمین، ساختار حمایتی را برای یک تشک ریشه فیبری ضخیم ارائه می دهد.

یک لایه کم و بیش عمودی از اضلاع باریکتر و لیمو شیرین برای سرماخوردگی ریشه های فیبری از تاج ایجاد می شود.

رشد تازه در اوایل بهار باعث رشد گل مرکبات می شود.

درختان لیمو در آب و هوای مدیترانه ای دارای دو دوره عالی گلدهی هستند اما در تمام طول سال در محیط های خنک و ساحلی به شکوفایی خود ادامه می دهند و درختان هر ساله چندین گیاه تولید می کنند.

گلهای مرکبات بالغ به طول 1.5 تا 3 سانتی متر و دارای ساقه هستند. جام پنج کاسبرگ ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره شبیه کاسه گل است. گلبرگ ها، متراکم و درخشان برای حفظ انعکاس، پاپیلاهای حاشیه ای به هم پیوسته هستند.

برچه ها 20 تا 40 رشته تا حدی متحد شده را نشان می دهند که هر کدام دارای بساک زرد رنگ و چهار توده ای هستند. مادگی توسط دیگران در نزدیکی نقطه کلاله احاطه شده است.

دیسک فلورساید معده را از شهد آبکی ترشح می کند. تخمدان زیرکره ای است، متفاوت از استایل تنگ، مانند رنگ نارنجی یا زیر استوانه ای، مانند مرکبات در هم می آمیزد. مادگی از 8-14 تخمدان فرش تشکیل شده است.

گل های لیمو پر و بی عیب و نقص هستند و دارای خواص کلی مشابه لیست کالاهای مجاز برای صادرات به عراق سایر گونه های تجاری مرکبات هستند. گل های سفید بنفش گلبرگ هستند.

گل ها باریک تر از گریپ فروت هستند، اما با گل های ماندارین قابل مقایسه هستند. به طور معمول آنها در خوشه ها حمل می شوند.

یک نوع توت منحصر به فرد به نام هسپریدیوم میوه مرکبات است. میوه ای اصیل و متشکل از مقدار متغیری (معمولاً هشت و نه عدد در لیمو) از فرش های شعاعی است.

مرکبات از دو ناحیه اصلی تشکیل شده است: پریکارپ و اندوکارپ لیست کالاهای صادراتی ایران به قطر که از نظر مورفولوژیکی متفاوت هستند.

پریکارپ که قسمت خوراکی میوه است پوست یا پوست نامیده می شود و آندوکارپ به عنوان پالپ شناخته می شود.

  • منابع:
    1. Lemon as a source of functional and medicinal ingredient: A review
  • تبلیغات: 
    1. تولید پنل خورشیدی از برگ درختان!
    2. پرورش میگو در دمای 70 درجه سانتی گراد با موفقیت انجام شد!
    3. کاربرد پارچه مبلی برای نشیمن و مکان های برای استراحت
    4. کشف عنصر جاودانگی در عسل سبلان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *