درب ضد سرقت تهرانسر از سقوط یک دوچرخه سوار به پرتگاه جلوگیری کرد

همه ما می دانیم که کلمات و عبارات برای تبادل اطلاعات بین انسان ها اختراع شده اند. ما از کلمات برای انتقال بهتر معنی آنها استفاده می کنیم.

با این حال، متأسفانه استفاده از عبارت “درب ضد سرقت تهرانسر ” باعث شده است خریداران و اپراتورهای بازار این نوع درب را به اشتباه درک کنند. این سوال همیشه توسط خریداران پرسیده می شود. آیا درهای ضد سرقت واقعا ضد سرقت هستند؟

این نوع درب ها که در دنیا به درب های ضد سرقت معروف هستند در بازار بین المللی به درب های امنیتی تبدیل شده اند.

درب زرهی ضد سرقت را می توان به عنوان درب امنیتی ترجمه کرد. جای تعجب نیست که انتظاراتی که “درهای امنیتی” در اذهان عموم ایجاد می کنند با انتظاراتی که پس از شنیدن عبارت “درهای مقاوم در برابر سرقت” ایجاد می شود بسیار متفاوت است.

معمولاً سارقان با شنیدن عبارت درب ضد سرقت انتظار دارند که این درب باز نشود. و این درب کاملا می تواند محل زندگی و کار ما را از سرقت محافظت کند. حتی اگر این موضوع درست نباشد. هیچ فروشنده حرفه ای و با تجربه ای چنین ادعایی نمی کند و چنین ضمانتی به خریدار نمی دهد.

درب

اما آیا این نوع درب مناسب نیست؟

اگر از بازار درب ضد سرقت بخرید به این امید که سارقان وارد آن نشوند و تحت هیچ شرایطی آن را باز نکنند، ممکن است روزی ناامید شوید. یکی از معایب درب های ضد سرقت نام و عنوان آن هاست چرا که انتظارات نادرستی از مصرف کنندگان به همراه دارد.

بهترین مکان برای استفاده از این درب ها مجتمع های مسکونی و اداری می باشد. در صورتی که تعداد واحدهای ملکی بیشتر از یک واحد باشد. زیرا دزد برای بازکردن این در به دو شرط اساسی نیاز دارد.

آنها به زمان زیادی نیاز دارند. یا در مدت زمان کوتاهی صدای بلندی ایجاد کنید و سعی کنید درب ضد سرقت را باز کنید. این دو شرط عموماً برای سارقانی که ویلا می سازند وجود دارد. اما در مجتمع های مسکونی چنین شرایطی به ندرت در اختیار سارقان قرار می گیرد.

درب های ضد سرقت نسبت به درب های چوبی معمولی ایمن تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *