خودکار فانتزی که با آن توافقات برجام در سازمان ملل امضا شد

در دنیای ادبی نمی توان اهمیت خودکار فانتزی را کمرنگ کرد. قلم به عنوان وسیله ای قدرتمند برای بیان و ارتباط معتبر راه درازی را پیموده است. در اینجا یک پاراگراف در مورد یک خودکار برای بچه ها در کلاس های پایه به عنوان مرجع آمده است.

قلم چیزی است که من همیشه شیفته آن بوده ام. از زمانی که برای اولین بار جادوی آن را روی کاغذ دیدم، مهندسی ساده و کاربرد عملی آن را دوست دارم. من هنوز در کلاس اول هستم و از مداد برای نوشتن استفاده می کنم، اما خودکارهایی را که پدر و مادرم در کارهای روزانه استفاده می کنند، مشاهده می کنم.

مادرم لیست کارهایش را با آن می نویسد و پدرم اسناد دفتر و بانکش را با یک خودکار زیبا امضا می کند. حتی پدربزرگ من یک خودکار ژل در جیب خود برای یادداشت برداری دارد. من دیده ام که چقدر با مداد من تفاوت دارد. شما نمی توانید به راحتی چیزی را که با قلم نوشته شده است پاک کنید. پدرم می گوید شخصی که قلم به دوش می کشد باید خود را موظف بداند که چیزی قابل ذکر خلق کند!

یک خودکار مسئول برخی از خلاقیت‌های شگفت‌انگیز در زمینه هنر، علم، سیاست، یادگیری و غیره است. بچه‌ها باید در حین ساختن یک انشا روی قلم برای کلاس 3 در همین راستا فکر کنند. در اینجا نمونه‌ای از یک انشا طولانی برای بچه‌ها آورده شده است.

خودکار

قلم نماد خلقت، یادگیری، بیان و خیلی چیزهای دیگر است. دلیلی وجود دارد که ادوارد بولور-لیتون گفت: “قلم از شمشیر قوی تر است”. یک خودکار بسته به نحوه استفاده از آن، قدرت تغییر جهان را دارد. ملت‌ها سیاست‌ها، قوانین را اصلاح کردند، احکام انقلابی به تصویب رساندند، موافقت‌نامه‌هایی امضا کردند و غیره، تنها به کمک یک ابزار، یک قلم. قلم بدون شک مسئول ایجاد تغییرات مثبت در جهان است.

این نیز درست است که عظمت قلم به دست دارنده آن بستگی دارد. تفکر و تخیل شخصی که از آن استفاده می کند را به تصویر می کشد. یک خودکار برای دانش آموز واقعا مهم است زیرا از آن برای یادداشت برداری، نوشتن امتحانات و ساختن آینده خود استفاده می کند.

مشاهده می شود که برخی از دانش آموزان احساسات بزرگ را با قلم خود همراه می کنند و برای مدت بسیار طولانی از نوعی قلم استفاده می کنند. قلم به گفت و گوی کلامی اصالت می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *